Πως θα σταματήσω την ανάγκη μου για ζάχαρη;

Georgiladakis Epiplodiakosmisi 300×250

Πολλές φορές αισθανόμαστε την ανάγκη να καταναλώσουμε ότι γλυκό υπάρχει, όπου στο τέλος και αφού τα έχουμε φάει, το μετανιώνουμε. Δυστυχώς η ζάχαρη είναι από τα τρόφιμα όπου μπορούμε να πάθουμε εξάρτηση και όσο πιο συχνά καταναλώνουμε γλυκό, τόσο πιο συχνή και έντονη είναι η επιθυμία μας. Ας δούμε όμως γιατί έχουμε αυτή την ανάγκη:

  1. Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτεΐνη κατά την διάρκεια της ημέρας
  2. Δεν πίνουμε αρκετή ποσότητα νερού
  3. Δεν κάνουμε κάποια φυσική δραστηριότητα
  4. Δεν καταναλώνετε αρκετές φυτικές ίνες
  5. Από το άγχος, στρες, κούραση, κατάθλιψη
  6. Κακή ποιότητα ύπνου
  7. Μεγάλο κενό ανάμεσα στα γεύματα

Αυτοί είναι μόνο μερικοί λόγοι που μπορούν να προκαλέσουν έντονη επιθυμία για γλυκό, υπάρχουν όμως και οι παθολογικές καταστάσεις. Αυτό που πρέπει να κάνετε για να μειώσετε αυτή σας την επιθυμία είναι:

  1. Λαμβάνετε περισσότερη πρωτεΐνη, προσθέτοντάς την σε κάθε σας γεύμα. Η πρωτεΐνη σας χορταίνει και σας μειώνει την επιθυμία για φαγητό.
  2. Πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε κατά την διάρκεια της ημέρας.
  3. Αρχίστε κάποια φυσική δραστηριότητα. Αυτό δρα καθαρά ψυχολογικά, όσο πιο αδρανείς είστε, τόσο περισσότερο θέλετε να φάτε κάτι, όπου τις περισσότερες φορές καταλήγει σε κάτι γλυκό.
  4. Μειώστε τους απλούς υδατάνθρακες και αυξήστε τους σύνθετους. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες περιέχουν φυτικές ίνες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  5. Προσπαθήστε να αποβάλετε το άγχος της καθημερινότητας και να ξεκουράζεστε.
  6. Βελτιώστε τον ύπνο σας.
  7. Μην μένετε αρκετή ώρα νηστικοί, αυτό έχει ως συνέπεια να καταλήγετε να τρώτε μεγάλες ποσότητες φαγητού και έντονη επιθυμία για γλυκό. Διαλέγοντας υγιεινά σνακ, μειώνετε το αίσθημα της πείνας.
  8. Τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ειρήνη Πετειναράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις