Νηστίσιμα πρωινά κατά την διάρκεια της σαρακοστής

Georgiladakis Epiplodiakosmisi 300×250

Ξεκίνησε η νηστεία και όπως γνωρίζουμε το πρωινό είναι και το πιο σημαντικό γεύμα. Είναι αυτό που θα καθορίσει την ενέργεια και την ευεξία που θα έχουμε όλοι την υπόλοιπη ημέρα, γι’ αυτό θα πρέπει να καταναλώσουμε ένα πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.

Ας δούμε μερικά εύκολα και νηστίσιμα πρωινά, γλυκά και αλμυρά, για ότι προτιμάει ο καθένας:

  • 1 φέτα ψωμί ολικής με ταχίνι + 1 μπανάνα κομμένη σε ροδέλες + 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού )
  • 1 τοστ με 2 φέτες ψωμί ολικής + 1 φέτα τυρί vegan + 2 φέτες ντομάτα + 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού )
  • 1 φέτα ψωμί ολικής + 2 κουταλάκια του γλυκού μέλι + κανέλα + 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο καρύδι + 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού )
  • 1 φέτα ψωμί με φυστικοβούτυρο + 1 μπανάνα κομμένη σε ροδέλες + κανέλα + 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού )
  • 2 ρυζογκοφρέτες με άλειμμα αβοκάντο + 2 φέτες ντομάτα + 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού )
  • 1 smoothie με 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού ) + 3 κ.σ βρώμη + 1 κουταλιά της σούπας ταχίνι + ½ μπανάνα
  • 1 τορτίγια με ψητά λαχανικά + 1 κουταλιά της σούπας χούμους + 1 φυσικό χυμό ανάμικτο
  • 1 φέτα ψωμί ολικής + 30γρ χαλβά + 1 ποτήρι γάλα σόγιας ( ή αμυγδάλου ή βρώμης ή ρυζιού)

Ειρήνη Πετειναράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Περισσότερες Ειδήσεις