5 γρήγορα γεύματα με χαμηλές θερμίδες

Georgiladakis Epiplodiakosmisi 300×250

Η καθημερινότητά μας έχει τόσο άγχος, στρες, τρέξιμο που όταν έρχεται η ώρα του κυρίως γεύματος μας, αναρωτιόμαστε το τι θα μπορούσαμε να φάμε που να είναι γρήγορο, με χαμηλές θερμίδες, αλλά και χορταστικό.

Παρακάτω θα βρείτε 5 γρήγορα, χορταστικά και με χαμηλές θερμίδες γεύματα, τα οποία μπορείτε να τα καταναλώσετε τόσο σαν μεσημεριανό, όσο και σαν βραδινό.

Αράβικη πίτα με τυρί και γαλοπούλα

Παίρνετε μία αράβικη πίτα, βάζετε 1 κουταλιά της σούπας άλειμμα τυριού, 2 φέτες τυρί light, 2 φέτες γαλοπούλα, λίγο λάχανο και καρότο.

Σαλάτα με φακές και κινόα

Φτιάχνετε μία σαλάτα με λάχανο (κόκκινο και άσπρο), καρότο, 3-4 τοματίνια, βάζετε ½ φλιτζάνι φακές βραστές, 3 κουταλιές κινόα βραστή, 1 κουταλιά της σούπας λάδι.

Κοτοσαλάτα

Φτιάχνετε μία ανάμεικτη σαλάτα (μαρούλι, αγγούρι, ντοματίνια), ψιλοκόβετε 100γρ, κοτόπουλο ψητό ή βραστό, βάζετε 1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζα light, 2 κουταλιές της σούπας ρόδι, λίγη παρμεζάνα τριμμένη.

Τορτίγια με αυγό βραστό και αβοκάντο

Παίρνετε μία τορτίγια ολικής, προσθέτετε 4 λεπτές φέτες αβοκάντο, 2 φέτες τυρί light, 1 αυγό βραστό κομμένο σε φέτες, 2-3 φέτες ντομάτα.

Παντζαροσαλάτα με ανθότυρο

Φτιάχνετε μία πράσινη σαλάτα, ψιλοκόβετε 1 μικρό παντζάρι, βάζετε 1 κουταλιά της σούπας λάδι, τρίβετε λίγο ανθότυρο και ρίχνετε 4-5 κομματάκια καρύδια.

Ειρήνη Πετειναράκη
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος

Περισσότερες Ειδήσεις