Γυμνάσιο Πόμπιας: Οι μαθητές που αρίστευσαν τη σχολική χρονιά 2025-2026
Τα ονόματα των μαθητριών και των μαθητών που αρίστευσαν κατά το σχολικό έτος 2025-2026 έδωσε στη δημοσιότητα η Διεύθυνση του Γυμνασίου Πόμπιας.
Στη Β’ Γυμνασίου, την υψηλότερη επίδοση κατέγραψε η Νικολέτα Γρηγοριάδου του Χρυσοστόμου, με μέσο όρο 19 7/14 και χαρακτηρισμό Άριστα.
Ακολουθούν ο Κωνσταντίνος Κωνιωτάκης του Στυλιανού, με μέσο όρο 19 2/14, και ο Μιχαήλ Γουλιελμάκης του Νικολάου, με μέσο όρο 19 1/14, οι οποίοι επίσης αρίστευσαν.
Στη Γ’ Γυμνασίου, αρίστευσε η Ευαγγελία Χαλκιαδάκη του Αντωνίου, με μέσο όρο 19 12/15 και χαρακτηρισμό Άριστα.






