ASKOMET ΑΦΟΙ ΑΣΚΟΞΥΛΑΚΗ Α.Ε
Τουρισμός: Επηρεάζεται η εικόνα της Κρήτης λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ και φονικό στα Βορίζια;

Τουρισμός: Επηρεάζεται η εικόνα της Κρήτης λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ και φονικό στα Βορίζια;

Η Πολωνική αγορά έρχεται να καλύψει το κενό που άφησαν οι Ρώσοι επισκέπτες, προσφέροντας νέα δυναμική στον τουρισμό της Κρήτης σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κυριάκο Κώτσογλου

Η Πολωνική αγορά φαίνεται πως έρχεται να αντισταθμίσει την απώλεια των Ρώσων επισκεπτών, τα τελευταία χρόνια, στην Κρήτη ενώ για τα Χανιά οι Βρετανοί επισκέπτες αποτελούν την κυριότερη τουριστική αγορά ξεπερνώντας τους Σκανδιναβούς.

Αυτά είναι τα μηνύματα από τις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις που συμμετέχει η Περιφέρεια Κρήτης και δίνουν το στίγμα της επόμενης τουριστικής σεζόν για το νησί, όπως ανέφερε στο zarpanews.gr και στην Ελένη Φουντουλάκη, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης, Κυριάκος Κώτσογλου, ο οποίος πριν λίγες μέρες συμμετείχε στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού, WTM, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πρόκειται για την κορυφαία παγκόσμια τουριστική έκθεση που πραγματοποιείται κάθε Νοέμβριο στο Λονδίνο, συγκεντρώνοντας χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου από περισσότερες από 180 χώρες για networking, επιχειρηματικές συναλλαγές και την προώθηση τουριστικών προορισμών.

Όπως ανέφερε ο κ. Κώτσογλου, αυτή την στιγμή, η βρετανική αγορά είναι μάλλον ”μουδιασμένη” λόγω Brexit, εσωτερικών οικονομικών και άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα.

Τουρισμός: Επηρεάζεται η εικόνα της Κρήτης λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ και φονικό στα Βορίζια;

”Στα Χανιά πρώτη αγορά είναι η Βρετανική, ξεπερνώντας τους Σκανδιναβούς. Στην Κρήτη οι Βρετανοί επισκέπτες έφτασαν περίπου το 1 εκατομμύριο. Από Βρετανία και Γερμανία, επισκέπτονται την Κρήτη περίπου 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες” επεσήμανε.

Όσον αφορά τους επόμενους σταθμούς του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης είναι η Πολωνία. Αντιπροσωπεία της Περιφέρειας θα επισκεφθεί το Κατόβιτσε και τη Βαρσοβία, ακολουθούν το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, η Στοκχόλμη της Σουηδίας και τέλος η Βιέννη της Αυστρίας.

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, για το 2026 θα ξεκινήσει από Ουτρέχτη.

Ειδικά για την Πολωνία, ο κ. Κώστσογλου έκανε λόγο για μια δυναμική αγορά. ” Είναι η νέα μεγάλη δύναμη της Ευρωπαικής Ένωσης, έχουμε πολλά να κερδίσουμε από αυτή την αγορά. Βλέπω μια μεγάλη δυναμική, φέτος είδαμε πολύ καλά νούμερα αφίξεων και πλησιάζει να γίνει 3η ή 4η δύναμη. Εκεί κινείται. Θεωρώ ότι μέχρι να ξανα γυρίσουν οι Ρώσοι – γιατί θα ξανα γυρίσουν- η Πολωνία έχει την δυναμική να ανέβει και να γίνει ο τρίτος πόλος”.

Παράλληλα τόνισε ότι εβδομαδιαίως υπάρχει μεγάλος αριθμός απευθείας πτήσεων από αεροδρόμια της Πολωνίας, (Κρακοβία, Κατόβιτσε, Βαρσοβία) προς Χανιά και Ηράκλειο.

“Προσωπικά, βλέπω μια μεγάλη δυναμική εκεί. Και θα είναι το επόμενο κομμάτι που θα μας απασχολήσει” σημείωσε.

Επηρεάζεται η εικόνα της Κρήτης λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ και φονικό στα Βορίζια;

Σε ερώτηση για το εάν τα πρόσφατα γεγονότα (ΟΠΕΚΕΠΕ, Βορίζια) φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα της Κρήτης στο εξωτερικό, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης, ανέφερε τα εξής: «τρέμω την ώρα και την στιγμή που ένας κακόβουλος δημοσιογράφος, θα σηκωθεί σε μια παρουσίαση και θα με ρωτήσει για το περιστατικό στα Ζωνιανά πριν 2 χρόνια ή για τα Βορίζια τώρα. Στην πραγματικότητα είμαι πάντα προετοιμασμένος για τέτοιου είδους ερωτήσεις οι οποίες στηρίζονται κυρίως στο μεμονωμένο του περιστατικού.

Για να είμαι ειλικρινής, μετρώντας τα πράγματα, κατά την διάρκεια της έκθεσης στο Λονδίνο σε συναντήσεις B2B, έρευνες έδειξαν τους λόγους που υψώνονται ‘’μπάρες’’ σε έναν επισκέπτη για να μην έρθει σε μια περιοχή και οι κυριότεροι είναι:

1ος η ακρίβεια, 2ος υπερτουρισμός, 3ος δυσκολία προσέγγισης ( λόγω μη ύπαρξης απευθείας πτήσεων), 4ος δυσκολία στην έκδοση βίζας, 5ος ακραίες καιρικές συνθήκες, 6ος κακή συμπεριφορά κατά την διαμονή ή μη φιλική συμπεριφορά από τους ντόπιους.

Από την εμπειρία μας και σύμφωνα με έρευνα της TUI, είναι ότι τραγικά περιστατικά, τρομοκρατικά χτυπήματα πχ ‘’Μπατακλάν’’ στο Παρίσι ή ο εκρηκτικός μηχανισμός στην Κωνσταντινούπολη, συγκεντρώνουν εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά ξεχνιούνται πολύ γρήγορα. Είναι βραχύβιος ο απόηχος”.

Φύση, πολιτισμός, γαστρονομία, φιλοξενία, αποτελούν τα πρωτεύοντα πλεονεκτήματα της Κρήτης για την προσέλκυση τουρισμού, τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας.

zarpanews.gr

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις