Λογιάδης: "Με συγχωνεύσεις, υποβάθμιση σχολείων και λουκέτα ξεκίνησε η σχολική χρονιά"
Σε ανακοίνωση των Οργανώσεων Βάσης Κρήτης του ΜέΡΑ25 αναφέρεται η υποβάθμιση των σχολείων που επικρατεί στην Κρήτη.
Ειδικά στα Χανιά, τα προβλήματα είναι εκρηκτικά. Οι συγχωνεύσεις δύο τάξεων σε μία (π.χ. Τρίτη μαζί με Τετάρτη Δημοτικού) γυρίζουν την εκπαίδευση πολλά χρόνια πίσω. Στο Δημοτικό Σχολείο Δραπανιά στην Κίσσαμο, στα σχολεία του Σκινέ-Φουρνέ και του Γερανίου στον Πλατανιά οι μαθητές μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα, αρκεί να ευημερούν οι αριθμοί. Η υποβάθμιση των σχολείων από εξαθέσια σε πενταθέσια, οι συγχωνεύσεις δύο τάξεων σε μία και οι αλχημείες για να «εξαφανιστούν» τα κενά εκπαιδευτικών εξαφανίζουν και το δικαίωμα των παιδιών σε ίσες ευκαιρίες.
Ακόμα, στο Γαράζο Μυλοποτάμου επιχειρείται το κλείσιμο του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού παρόλο που πληρούν τον ελάχιστο αριθμό παιδιών. Ειδικά για τον Μυλοπόταμο όπου το ζήτημα της σχολικής διαρροής είναι καίριο, οι μεθοδεύσεις της κυβέρνησης δίνουν το τελειωτικό χτύπημα σε ένα τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα.
Επίσης, στη Γαύδο δεν λήφθηκε καμία μέριμνα για τα δύο παιδιά του Γυμνασίου που θα αναγκαστούν να πάνε σχολείο στην Παλαιόχωρα.
Στο Ηράκλειο παραμένουν τεράστια προβλήματα στα σχολικά κτίρια που εντάθηκαν μετά τον περυσινό σεισμό στο Αρκαλοχώρι και εκατοντάδες μαθητές ξεκίνησαν και τη νέα σχολική χρονιά σε κοντέινερ. Κερασάκι στην τούρτα η διαφαινόμενη εκ περιτροπής λειτουργία της θέρμανσης στα σχολεία λόγω του τεράστιου ενεργειακού κόστους αφού δεν έχουν προβλεφθεί επιπλέον χρηματοδοτήσεις για τις σχολικές επιτροπές.
Η μόνη «επένδυση» για την Παιδεία στην Κρήτη είναι η ορκωμοσία ειδικών φρουρών για τα ΑΕΙ του νησιού. Αντί για δασκάλους και νέα σχολεία, αστυνομία και καταστολή.
Ερωτάσθε κα. Υπουργέ:
Είστε ενήμερη της κατάστασης που επικρατεί στο νησί;
Για ποιον λόγο επιτρέπεται να συμβαίνουν τα ανωτέρω;
Ποιες ενέργειες θα γίνουν για την αποτροπή των παραπάνω;