Σ. Βαρδάκης: «Να μη διανοηθεί η Υπουργός Παιδείας να υλοποιήσει τις προθέσεις της για συγχωνεύσεις τμημάτων στον νομό Ηρακλείου»
Σε κοινοβουλευτική παρέμβαση για τη συνέχιση της λειτουργίας όλων των τμημάτων της Β’ τάξης του Γυμνασίου Μοιρών, προχώρησαν οι βουλευτές Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Σωκράτης Βαρδάκης, Νίκος Ηγουμενίδης και Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας Αναφορά στη Βουλή, την καταγγελία του Συλλόγου Γονέων Μαθητών Δήμου Φαιστού για επικείμενες συγχωνεύσεις τμημάτων, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Συγκεκριμένα, ο Σύλλογος Γονέων Μαθητών Δήμου Φαιστού, στηλιτεύει την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε συγχωνεύσεις τμημάτων στη Β’ τάξη του Γυμνασίου Μοιρών, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν τμήματα μέχρι και 28 μαθητών.
Οι γονείς επισημαίνουν την αδιαφορία του Υπουργείου, τόσο για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, όσο και για τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και αιτούνται συνέχιση της λειτουργίας όλων των τμημάτων της Β’ Γυμνασίου και προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων.
Οι βουλευτές καλούν την αρμόδια Υπουργό να τους ενημερώσει για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί σχετικά με το ζήτημα.
Για το θέμα των συγχωνεύσεων των σχολικών μονάδων, την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων βάσει του νέου νόμου Κεραμέως και για την αυταρχική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που στόχο έχει την συρρίκνωση και υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Ο κ. Βαρδάκης ανέφερε: “Οι εκπαιδευτικοί που τόσα προσφέρουν καθημερινά στα παιδιά μας, δέχονται άλλο ένα χτύπημα από τις πολιτικές της Κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας, αφού μέσω της υποτιθέμενης αξιολόγησης, επιχειρείται η κατηγοριοποίηση των σχολείων, η γενίκευση των συγχωνεύσεων και η μετατροπή των εκπαιδευτικών σε κυνηγούς χορηγών. Στεκόμαστε δίπλα στους εκπαιδευτικούς και δεν θα επιτρέψουμε την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και τον προσανατολισμό της μάθησης από λίγους ιδιώτες.”