Τροφές που προάγουν την υγεία του δέρματος!

Georgiladakis Epiplodiakosmisi 300×250

Για την εμφάνιση της επιδερμίδας μας ευθύνεται ο τρόπος ζωής μας, ο τύπος του δέρματος μας, τα γονίδια μας αλλά και η διατροφή μας. Το ποσό νερό πίνουμε φαίνεται στο δέρμα μας όπως και το τι τρώμε.

Πρέπει να πίνουμε 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα και το περισσότερο μέχρι το μεσημέρι.. Μπορούμε να προτιμούμε τα αφεψήματα, το πράσινο τσάι και όχι τον καφέ.

Το νερό βοηθάει την αποβολή τοξινών και ενυδατώνει το δέρμα από μέσα προς τα έξω.

Το πράσινο τσάι είναι αντιοξειδωτικό όπως και οι φρέσκοι χυμοί φρούτων. Την πρώτη θέση στη διατροφή μας πρέπει να έχουν τα φρούτα και τα λαχανικά όπου με τις βιταμίνες τους βοηθούν στην ανάπλαση, την ενυδάτωση και τη λάμψη του δέρματος.

Ο βασικός εχθρός της επιδερμίδας είναι οι ελεύθερες ρίζες, αυτές αυξάνονται όταν καπνίζουμε, όταν.. η διατροφή μας στηρίζεται περισσότερο στους υδατάνθρακες ( αλεύρι, ζάχαρη, σιτηρά) και όταν καταναλώνουμε αλκοολούχα ποτά. Για να καταπολεμηθούν οι ελεύθερες ρίζες πρέπει να καταναλώνουμε εσπεριδοειδή (πλούσια σε βιταμίνη C). Μούρα και μύρτιλα. Ρόδι το οποίο φημίζεται για την επούλωση του δέρματος εξαιτίας της παραγωγής κολλαγόνου.

Το Αβοκάντο είναι μια υπερτροφή με αλκαλικό χαρακτήρα που περιέχει βιοτίνη, νιασίνη, κάλιο, φυτ.ίνες , φυλλικό οξύ βιταμίνη Α Ε C B κι έχει αντιφλεγμονώδη και επουλωτική δράση.. Επίσης μειώνει τις πανάδες.. Το σπανάκι περιέχει βιταμίνη Α και C όπως και βήτα καροτένιο, όπως και τα καρότα. Η κόκκινη πιπεριά έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, βελτίωνει αρκετά την ακμή.

Η ντομάτα είναι σημαντική για την αντιμετώπιση των ελεύθερων ριζών λόγω του λυκοπένιου που διαθέτει …Το ελαιόλαδο είναι σημαντικό στην αντιγήρανση λόγω της βιταμίνης E με αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση. Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι (καρύδια, αμύγδαλα, κολοκυθόσπορος, ηλιόσπορος) περιέχουν ω3, βιταμίνη Ε, σελήνιο, μαγνήσιο κι έτσι λειαίνουν την επιδερμίδα και την προστατεύουν από τις ακτίνες UV.. Τα ψάρια, με επικεφαλή το σολομό περιέχουν ω3 και συνένζυμο Q10 όπου βοηθούν στην ελαστικότητα του δέρματος. Το άπαχο κρέας και τα πουλερικά έχουν υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης, περιέχουν ψευδάργυρο που βοηθάει στην ακμή. Τα όσπρια επίσης κι έτσι βοηθούν στην ανάπλαση των κυττάρων. Τα αυγά περιέχουν επιπλέον και βιοτίνη που προσφέρει ενυδάτωση.

Το καλύτερο όμως το άφησα για το τέλος.

Η μαύρη σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο βοήθεια στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος λόγω των φλαβονοειδών προσφέρει πιο λαμπερή επιδερμίδα.

Ας απολαύσουμε αυτή την ποικιλία των τροφών προς όφελος της υγείας και της ομορφιάς μας!!

Με εκτίμηση Μαρία Γωνιανάκη

Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις