Πανικός σε λεωφορείο: Απείλησε τον οδηγό επειδή προσπέρασε την στάση!
Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε σε αστικό λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Νίκαια – Πέραμα, όταν επιβάτης προκάλεσε έντονη αναστάτωση και απείλησε τον οδηγό με όπλο, με αφορμή μια στάση που είχε χάσει.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, όλα ξεκίνησαν όταν το λεωφορείο προσπέρασε τη στάση στην οποία ο επιβάτης ισχυρίζεται ότι επιθυμούσε να αποβιβαστεί, υποστηρίζοντας πως είχε πατήσει το σχετικό κουμπί ειδοποίησης. Ωστόσο, όπως προέκυψε, ο άνδρας είχε παραλείψει να ενεργοποιήσει το κουμπί, με αποτέλεσμα ο οδηγός να συνεχίσει κανονικά τη διαδρομή του.
Όταν ο επιβάτης αντιλήφθηκε ότι είχε χάσει τη στάση, κινήθηκε προς το μπροστινό μέρος του οχήματος και ακολούθησε έντονος καβγάς με τον οδηγό.
Η κατάσταση γρήγορα κλιμακώθηκε, όταν ο άνδρας έβγαλε όπλο και άρχισε να απειλεί τον οδηγό, ζητώντας να ακινητοποιήσει το λεωφορείο ώστε να κατέβει.
Ο οδηγός αρνήθηκε να συμμορφωθεί, διατηρώντας την ψυχραιμία του παρά την ένταση, ενώ μέσα στο λεωφορείο επικράτησε πανικός, καθώς στο όχημα επέβαιναν και άλλοι επιβάτες που έγιναν μάρτυρες του περιστατικού.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίες εντόπισαν και συνέλαβαν τον δράστη. Σε βάρος του σχηματίζεται δικογραφία για απειλή, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, ενώ η υπόθεση βρίσκεται πλέον στη δικαστική διαδικασία.






