Μαρία Καρυστιανού σε Κοκοτσάκη: «Λυπάμαι πολύ – Σε ευχαριστώ για τη θεμελιώδη συμβολή σου για τα Τέμπη»
Μαρία Καρυστιανού σε Κοκοτσάκη: «Λυπάμαι πολύ – Σε ευχαριστώ για τη θεμελιώδη συμβολή σου για τα Τέμπη»