Η Κρήτη στις τρεις πρώτες επιλογές των Αυστριακών!
Κρήτη, Αττάλεια και Μαγιόρκα είναι οι πρώτες επιλογές των Αυστριακών σύμφωνα με την TUI Austria, η οποία περιμένει μια καλή καλοκαιρινή σεζόν 2022, με τους μεσογειακούς προορισμούς αυτή τη στιγμή να είναι σε επίπεδα υψηλότερα του 2019.
«Δεν είναι εύκολο να σκέφτεσαι ξέγνοιαστα για τις διακοπές σου αυτή τη στιγμή», λέει ο Gottfried Math, διευθύνων σύμβουλος της TUI Austria, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. «Ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι πολύ σημαντικός για εμάς. Υποστηρίζουμε την Ουκρανία με το TUI Care Foundation στο πλαίσιο της εκστρατείας «Helping Hands for the Ukraine» με τη Unicef». Όσον αφορά στην εξέλιξη των κρατήσεων, δεν υπάρχει επί του παρόντος καμία ουσιαστική αλλαγή λόγω της τρέχουσας κατάστασης.
“Για να καταλάβουμε τι ρόλο διαδραματίζει ο κορονοϊός στις καλοκαιρινές διακοπές, προχωρήσαμε σε έρευνα μεταξύ των πελατών μας στο ενημερωτικό δελτίο της TUI τον Φεβρουάριο. Συμμετείχαν 8.400 άτομα. Το αποτέλεσμα ήταν ξεκάθαρο: η επιθυμία για ταξίδια είναι μεγάλη. Το 55 τοις εκατό των ερωτηθέντων θέλει να ταξιδέψει τουλάχιστον δύο φορές το καλοκαίρι, ένας από αυτούς περισσότερο από 5 ημέρες. Οι καλεσμένοι μας θέλουν να προσφέρουν στον εαυτό τους κάτι και σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στις διακοπές.
Το 50 τοις εκατό δήλωσε ότι ήθελε να προσφέρει κάτι ξεχωριστό ή να μείνει περισσότερο”, λέει ο Gottfried Math και στο πλαίσιο αυτό οκτώ, δέκα ή έντεκα διανυκτερεύσεις περιλαμβάνονται συχνά στις κρατήσεις. Ζητούνται επίσης αναβαθμίσεις σε κατηγορίες δωματίων. “Συχνά γίνεται κράτηση για δωμάτια υψηλής ποιότητας με δική τους πισίνα ή σουίτες. Το 30 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ήθελαν να κλείσουν μία ιδιωτική μεταφορά», λέει ο Gottfried Math.
Όσον αφορά στα κίνητρα διακοπών, η χαλάρωση είναι στην κορυφή: το 92 τοις εκατό των ερωτηθέντων θα ήθελε διακοπές στην παραλία και τη θάλασσα, το 30 τοις εκατό θέλει να πάει ένα ταξίδι στην πόλη και το 26 τοις εκατό θα περάσει διακοπές στη λίμνη ή στο βουνά. Το 89% επιλέγει πτήση, το 53% θέλει να πάει διακοπές με αυτοκίνητο. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων θα ήθελε να προγραμματίσει τα πάντα πριν από το ταξίδι. Το 60 τοις εκατό θέλει να κλείσει εκ των προτέρων τις εκδρομές του, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα όταν φτάσει εκεί.
Όχι μόνο τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μεγάλη επιθυμία για ταξίδια, αλλά και η καμπύλη κρατήσεων δείχνει σαφώς προς τα πάνω.
Συγκεκριμένα, τα κλασικά σε όλη τη Μεσόγειο έχουν ζήτηση και καταγράφουν ανάπτυξη που είναι ακόμη και πάνω από τα επίπεδα του 2019. Λόγω των καλών κρατήσεων, η TUI φέρνει “μπροστά” την έναρξη της σεζόν στη Μεσόγειο και ήδη ξεκινά το Palm weekend (πριν το Πάσχα) σε Κρήτη, Αττάλεια και Ρόδο. Το Πάσχα, η TUI ξεκινά ειδικές πτήσεις προς την Τενερίφη και τη Γκραν Κανάρια, καθώς και πρόσθετες πτήσεις στις 9 Απριλίου από τη Βιέννη στη Χουργκάντα.
Οι υπόλοιπες θέσεις είναι ακόμα διαθέσιμες. Στην κατάταξη των μεσαίων αποστάσεων, η Χουργκάντα που βρίσκεται στην πρώτη θέση το Πάσχα, μπροστά από τη Μαγιόρκα, τα Κανάρια Νησιά, την Αττάλεια και την Κύπρο. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί μεγάλων αποστάσεων είναι το Ντουμπάι, οι Μαλδίβες, το Μεξικό, η Πούντα Κάνα και η Νέα Υόρκη.
Κορυφαίοι αγαπημένοι προορισμοί της Μεσογείου – κορυφαίος όλων των εποχών για τις Μαλδίβες
Το Καλοκαίρι 2022 η Ελλάδα είναι το αδιαμφισβήτητο νούμερο ένα, σύμφωνα με την TUI Αυστρίας.
Άλλοι μεσογειακοί προορισμοί όπως η Μαγιόρκα, η Τουρκική Ριβιέρα, η Άνω Αδριατική και η Ίστρια είναι επίσης ψηλά σε κρατήσεις.
Η Κύπρος και η Αίγυπτος βλέπουν επίσης καλή ζήτηση.
«Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός ότι οι οικογένειες κάνουν ολοένα και περισσότερες κρατήσεις για διακοπές και έχουν ήδη εξασφαλίσει τις καλύτερες θέσεις και προσφορές για τις καλοκαιρινές διακοπές. Βλέπουμε καλές εισόδους σε οικογενειακά ξενοδοχεία των δικών μας εμπορικών σημάτων, όπως τα TUI Magic Life, Robinson ή TUI Blue», λέει ο David Szabo, Επικεφαλής Επιχειρήσεων TUI Austria. Αλλά και προορισμοί μεγάλων αποστάσεων όπως οι ΗΠΑ, οι Μαλδίβες, ο Μαυρίκιος, η Δομινικανή Δημοκρατία και το Μεξικό αυξάνονται επίσης.
«Οι Μαλδίβες οδεύουν προς το υψηλό όλων των εποχών αυτό το Καλοκαίρι», λέει ο Szabo. Νέες επιλογές είναι το TUI Blue Olhuveli Romance, το πρώτο ξενοδοχείο της μάρκας στις Μαλδίβες, και το TUI Blue Sensatori Cap Cana κοντά στην Πούντα Κάνα. Το Zansibar βρίσκεται σε άνοδο, κυρίως λόγω του TUI Blue Bahari Zansibar ακριβώς πάνω στην αμμώδη παραλία με καρτ ποστάλ στην ανατολική ακτή. Το Riu Jambo με μια διασκεδαστική ιδέα για όλους θα ανοίξει στα μέσα Ιουνίου, ακριβώς στην ώρα του καλοκαιριού, ακριβώς δίπλα στο Riu Palace Zansibar στην παραλία Nungwi.
Υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης από πριν από τον κορονοϊό
Η προσωπική εξυπηρέτηση εκτιμάται ιδιαίτερα πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η ασφάλεια και η βοήθεια είναι ο κύριος λόγος για να κάνετε κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο. Το 50 τοις εκατό των συνδρομητών ενημερωτικών δελτίων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι είχαν ήδη κάνει κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο και ένα άλλο 40 τοις εκατό των ερωτηθέντων εξακολουθούν να σκοπεύουν να κάνουν κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο. Με τον αυξανόμενο αριθμό των επισκεπτών των διακοπών, οι ξεναγοί επιστρέφουν επίσης.
«Βλέπουμε ότι οι ταξιδιώτες μας εκτιμούν ιδιαίτερα την ύπαρξη ενός προσωπικού επικοινωνίας στις διακοπές. Η ασφάλεια παίζει μεγαλύτερο ρόλο σήμερα από ό,τι πριν από δύο χρόνια», λέει η Ines Wasner, Διευθύντρια Πωλήσεων TUI Austria. Ως εκ τούτου, η προσωπική βοήθεια με προσωπικό στις χώρες διακοπών θα αυξηθεί σημαντικά το Καλοκαίρι του 2022. Θα υπάρχουν 250 επιπλέον ξεναγοί. Η TUI βασίζεται σε μια ιδέα τριών σταδίων της προσωπικής και ψηφιακής υπηρεσίας: εκτός από μια μεγάλη ομάδα υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, οι επισκέπτες έχουν ένα κέντρο επικοινωνίας διαθέσιμο όλο το εικοσιτετράωρο. Και εδώ, ο αριθμός των εργαζομένων θα αυξηθεί σημαντικά, προκειμένου να διασφαλιστεί καλή πρόσβαση για τους επισκέπτες της TUI.
Το επίπεδο εξυπηρέτησης στην TUI Austria επεκτείνεται περαιτέρω, όχι μόνο για τους τελικούς πελάτες, αλλά και για τα ταξιδιωτικά γραφεία. Για το σκοπό αυτό, έχουν αναπτυχθεί μέτρα που βασίζονται σε συνδυασμό προσωπικής και ψηφιακής υποστήριξης. Εκτός από την πολύ καλή προσβασιμότητα στο κέντρο εξυπηρέτησης με προσωπικά άτομα επικοινωνίας, ένα νέο extranet – το TUI Newsnet – που προσφέρει επίσης απαντήσεις σε όλες τις κοινές ερωτήσεις, ενισχύθηκε και πάλι η ομάδα εξυπηρέτησης πεδίου για την υποστήριξη των πρακτορείων.
Οι πράκτορες μπορούν επίσης να συνεχίσουν να προσβλέπουν σε ένα εκτενές εκπαιδευτικό πρόγραμμα TUI με τη μορφή διαδικτυακών σεμιναρίων, e-learning και ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς και πολυάριθμες ενημερωτικές περιηγήσεις τους επόμενους μήνες.
Καταλήγοντας ο επικεφαλής της TUI Αυστρίας υπογραμμίζει: «Υπάρχουν επί του παρόντος πολλές ενδείξεις ότι θα δούμε φέτος κίνηση που θα προσεγγίσει το επίπεδο πριν από την πανδημία, επειδή οι άνθρωποι λαχταρούν για όμορφες εμπειρίες και ταξίδια. Στις διακοπές τον Ιούλιο και τον Αύγουστο είναι πιθανό ότι τα αεροπλάνα σε πολλά δρομολόγια στη Μεσόγειο θα κλείσουν πλήρως γρήγορα.
Πιστεύουμε ότι τα ταξίδια, η ανταλλαγή πολιτισμών και η συνάντηση ανθρώπων κάνουν τον κόσμο μας λίγο πιο πλούσιο. Ως εκ τούτου, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας αξέχαστα ταξίδια που προκαλούν πολλά θετικά συναισθήματα, ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη χρονιά
Αφίξεις Αυστριακών στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδος, που έχει επεξεργαστεί το ΙΝΣΕΤΕ, το 2019 αφίχθηκαν στην Ελλάδα 583.000 Αυστριακοί τουρίστες, από 521.000 το 2018 και 396.000 το 2017. Επιπροσθέτως, οι Αυστριακοί τουρίστες έχουν πολύ υψηλή μέση δαπάνη, την δεύτερη υψηλότερη στην Ευρώπη μετά τους Ελβετούς και των πρώτη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο εισερχόμενος τουρισμός από την Αυστρία κατέγραψε αύξηση την περίοδο 2016–2018 κατά +45,0% (από 359 χιλ. το 2016 σε 521 χιλ. το 2018). Επιμέρους, 2017: +10,2% στις 396 χιλ. και 2018: +31,6% στις 521 χιλ. Το μερίδιο αγοράς της αυστριακής αγοράς στον εισερχόμενο τουρισμό το 2018 ανήλθε σε 1,7% όταν το 2016 το μερίδιο της ήταν 1,4%.
Οι αφίξεις από την Αυστρία εμφανίζουν έντονη εποχικότητα με το 89,4% των αφίξεων για το 2018 να καταγράφεται στα Q2 και Q3, ενώ τα αντίστοιχα μεγέθη για τα Q1 και Q4 ήταν 2,3% και 8,2%.
πηγή: moneytourism.gr