Οδηγούσε με 149 χλμ./ώρα: – Συνελήφθη 42χρονος – Είχε καταναλώσει αλκοόλ
Στη σύλληψη ενός 42χρονου υπηκόου Ουκρανίας προχώρησαν το βράδυ του Σαββάτου αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, έπειτα από σοβαρές παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Κατά τη διάρκεια ελέγχων στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, οι αστυνομικοί κατέγραψαν το όχημα που οδηγούσε να κινείται με ταχύτητα 149 χιλιομέτρων ανά ώρα, σε σημείο όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο είναι 60 χλμ./ώρα.
Ακολούθησε έλεγχος στον οδηγό, κατά τον οποίο υποβλήθηκε σε αλκοτέστ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, με τις μετρήσεις να υπερβαίνουν τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία όρια.
Σε βάρος του 42χρονου σχηματίστηκε η προβλεπόμενη δικογραφία, ενώ συνελήφθη και αναμένεται να οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα για τις περαιτέρω νόμιμες διαδικασίες.






