Τέλος εποχής στον ΑΟ Τυμπακίου: Το «αντίο» του Νίκου Σουτζή μετά από τρία χρόνια επιτυχιών
Την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον ΑΟ Τυμπακίου ανακοίνωσε ο Νίκος Σουτζής, έπειτα από τρία χρόνια παρουσίας στην τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Ο έμπειρος προπονητής αποχαιρέτησε τον σύλλογο με προσωπική ανάρτηση, κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό μιας πορείας που συνδέθηκε με σημαντικές στιγμές για την ομάδα. Στη διάρκεια της θητείας του, ο ΑΟΤ πανηγύρισε δύο τίτλους και δύο ανόδους, επιτυχίες που ο ίδιος χαρακτήρισε ως κομμάτι μιας διαδρομής γεμάτης δουλειά, συγκίνηση και περηφάνια.
Στο μήνυμά του ευχαρίστησε τη διοίκηση και ειδικότερα τους κ.κ. Πατρικαλάκη, Ανδριγιαννάκη, Σαΐτη, Μάτζωρο, Καλλιωνάκη και Γερωνυμάκη για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που του παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους ποδοσφαιριστές, με τους οποίους, όπως σημείωσε, έζησε δύσκολες και όμορφες στιγμές, αλλά και στους συνεργάτες του Χρήστο Ορφανουδάκη και Γιώργο Χαρλαύτη.
Ξεχωριστά στάθηκε στον Νίκο Κουρουθιανάκη, τονίζοντας τον ρόλο του ως αρχηγού εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου, ενώ ευχαρίστησε και τους φροντιστές της ομάδας, Μύρωνα Τζανακάκη και Κούλα Νιωτάκη.
Ο Νίκος Σουτζής αποχωρεί από τον ΑΟ Τυμπακίου αφήνοντας πίσω του μια ιδιαίτερα επιτυχημένη τριετία, με τον ίδιο να εύχεται στον σύλλογο να συνεχίσει να προοδεύει και να βαδίσει στον δρόμο που του αξίζει.






