Ηράκλειο: Δύο μήνες στο σκοτάδι η οδός Κισσάμου – Καταγγελίες για άγρια συμπλοκή αλλοδαπών
Ηράκλειο: Δύο μήνες στο σκοτάδι η οδός Κισσάμου – Καταγγελίες για άγρια συμπλοκή αλλοδαπών

Ηράκλειο: Δύο μήνες στο σκοτάδι η οδός Κισσάμου – Καταγγελίες για άγρια συμπλοκή αλλοδαπών

Έντονη ανησυχία εκφράζουν κάτοικοι της οδού Κισσάμου, στο κέντρο του Ηρακλείου, καταγγέλλοντας στο iraklionews.gr ότι ο δημοτικός φωτισμός δεν λειτουργεί εδώ και περίπου δύο μήνες.

Σύμφωνα με την καταγγελία, το περασμένο Σάββατο, γύρω στις 21:20 με 21:33, σημειώθηκε περιστατικό μεταξύ αλλοδαπών, το οποίο φέρεται να εξελίχθηκε σε συμπλοκή, σε έναν δρόμο που, όπως αναφέρουν οι κάτοικοι, παραμένει βυθισμένος στο σκοτάδι.

Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι, παρά τα επανειλημμένα τηλεφωνήματα και τις διαμαρτυρίες τους, μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει παρέμβαση για την αποκατάσταση της βλάβης στον φωτισμό.

Όπως τονίζουν, η καθημερινότητα στην περιοχή έχει γίνει δύσκολη, καθώς οι κάτοικοι αναγκάζονται να κινούνται με φακούς από τα κινητά τους τηλέφωνα για να βλέπουν στον δρόμο.

«Αν αύριο συμβεί κάτι πιο σοβαρό σε κάποιον από εμάς, ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;», αναφέρουν χαρακτηριστικά στην καταγγελία τους, επισημαίνοντας ότι αισθάνονται ανασφάλεια, ενώ, όπως σημειώνουν, τα παιδιά φοβούνται να κυκλοφορήσουν στην περιοχή.

Οι κάτοικοι απευθύνουν έκκληση προς τον Δήμο Ηρακλείου για άμεση αποκατάσταση του δημοτικού φωτισμού, ζητώντας, όπως λένε, «το αυτονόητο»: έναν ασφαλή και φωτισμένο δρόμο.

«Κύριε Δήμαρχε, αν αντίστοιχο πρόβλημα υπήρχε έξω από το σπίτι σας, θα περιμένατε δύο μήνες για να αντικατασταθεί μια λάμπα;», αναφέρουν, καλώντας τις αρμόδιες υπηρεσίες να ακούσουν τη φωνή των κατοίκων και να προχωρήσουν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες.

 

*τα στοιχεία των καταγγέλλων είναι στη διάθεση του iraklionews.gr

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις