Ηράκλειο: Χειροπέδες σε 22χρονη υπάλληλο περιπτέρου – Την κατήγγειλαν ότι άρπαξε 9.000 ευρώ από το ταμείο!
Στη σύλληψη μιας 22χρονης προχώρησαν την Τρίτη οι αστυνομικές αρχές στο Ηράκλειο, έπειτα από καταγγελία για συστηματική αφαίρεση χρημάτων από ταμείο επιχείρησης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, την καταγγελία υπέβαλε ένας 38χρονος ιδιοκτήτης περιπτέρου στο κέντρο της πόλης, ο οποίος κατήγγειλε την υπάλληλό του για υπεξαίρεση.
Όπως ανέφερε στις αρχές, από τον Μάρτιο έως και τον Ιούνιο, η 22χρονη φέρεται να αφαίρεσε σταδιακά από το ταμείο του περιπτέρου χρηματικό ποσό που ανέρχεται στις 9.000 ευρώ.
Μετά την καταγγελία του ιδιοκτήτη, οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη της νεαρής γυναίκας, η οποία αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον των αρμόδιων αρχών.






