19χρονος πήγαινε με 195 χλμ/ώρα σε δρόμο με όριο... 90!
19χρονος πήγαινε με 195 χλμ/ώρα σε δρόμο με όριο... 90!

19χρονος πήγαινε με 195 χλμ/ώρα σε δρόμο με όριο… 90!

Στη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού προχώρησαν τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης.

Ο νεαρός εντοπίστηκε να κινείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, οδηγώντας Ι.Χ.Ε. όχημα.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο 19χρονος οδηγούσε με ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, σε σημείο όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο είναι 90 χλμ./ώρα, όπως ορίζεται από τις σχετικές ρυθμιστικές πινακίδες.

Η υπερβολική ταχύτητα δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος, τόσο για άλλα οχήματα όσο και για πεζούς.

Ο 19χρονος συνελήφθη από τους αστυνομικούς και σε βάρος του ακολουθείται η προβλεπόμενη διαδικασία.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Ελλάδα - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις