Του είπαν να πάρει βιταμίνες και εκείνος το παράκανε

Georgiladakis Epiplodiakosmisi 300×250

Ένας άνδρας έπαιρνε για ένα μήνα μία απίστευτη ποσότητα από βιταμίνες και ειδικά βιταμίνη D. Το αποτέλεσμα ήταν να πάει στα επείγοντα του νοσοκομείου με πολλά συμπτώματα από διάφορα συστήματα του οργανισμού και με απώλειας βάρους σχεδόν 13 κιλών.

Ένα πρόσφατο ιατρικό περιστατικό από το Ηνωμένο Βασίλειο υπενθυμίζει τι μπορεί να συμβεί από την αλόγιστη και υπερβολική πρόσληψη των βιταμινών και ειδικά της βιταμίνης D.

Η περίπτωσή του δημοσιεύτηκε στο περιοδικό BMJ Case Reports, και οι γιατροί περιγράφουν πώς ο ασθενής παραπέμφθηκε στο νοσοκομείο με ένα ευρύ φάσμα συμπτωμάτων που είχε για τρεις μήνες:

Επαναλαμβανόμενους εμετούς, ναυτία, κοιλιακό άλγος, κράμπες στα πόδια, βουητό στα αυτιά, ξηροστομία, αυξημένη δίψα και διάρροια. Είχε επίσης χάσει 12,7 κιλά.

Πηγή: healthstories

 

Περισσότερες Ειδήσεις