Εφαρμογή στο κινητό για τις βλάβες στο δίκτυο της ΔΕΥΑΗ
Εφαρμογή στο κινητό για τις βλάβες στο δίκτυο της ΔΕΥΑΗ

Εφαρμογή στο κινητό για τις βλάβες στο δίκτυο της ΔΕΥΑΗ

Πρόκειται για μια νέα mobile εφαρμογή, με την οποία θα μπορούν να επικοινωνούν οι δημότες με την ΔΕΥΑΗ

Ένα νέο ψηφιακό εργαλείο ηλεκτρονικής υποβολής και διαχείρισης των αιτημάτων εκ μέρους των δημοτών, διαθέτει πλέον η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ηρακλείου, ενισχυτικά ως προς την Γραμμή Δημότη 11122.

Πρόκειται για μια νέα mobile εφαρμογή, με την οποία θα μπορούν να επικοινωνούν οι δημότες με την ΔΕΥΑΗ.

Η εφαρμογή αναπτύχθηκε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών, ειδικά όσον αφορά στη διαχείριση των βλαβών.

Οι δημότες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και να δηλώσουν βλάβες με δυο τρόπους:

– Μέσω Η/Υ (desktop ή laptop), στην παρακάτω ιστοσελίδα: https://platform.cityzenapp.gr/cityzen/deyah
– Μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές, την οποία μπορούν να εγκαταστήσουν στο τηλέφωνό τους από το Play store ή Appstore, πληκτρολογώντας ΔΕΥΑ Ηρακλείου ή σαρώνοντας τα σχετικά QR codes.

Η ηλεκτρονική εφαρμογή «ΔΕΥΑΗ» είναι διαθέσιμη δωρεάν για «κατέβασμα» (download) και εγκατάσταση σε φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, tablets κλπ) με λογισμικό IOS και ANDROID.

Μέσα από την εφαρμογή για κινητά οι Δημότες έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως η υποβολή αναφορών προβλημάτων, δελτία τύπου, χρήσιμα τηλέφωνα και πληροφορίες, λήψη άμεσων ειδοποιήσεων για έκτακτα γεγονότα και ενημερώσεις.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ 300×185