Από το περιπολικό στο ιερό: Αστυνομικός και πατέρας δύο παιδιών χειροτονήθηκε διάκονος
Σε κλίμα συγκίνησης τελέστηκε στον Ιερό Ναό των Αγίων Πεντεκαίδεκα Ιερομαρτύρων, πολιούχων του Κιλκίς, η χειροτονία του αστυνομικού Γιώργου Ποιμενίδη σε διάκονο.
Η χειροτονία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, από τον Μητροπολίτη Πολυανής και Κιλκισίου Βαρθολομαίο, παρουσία πλήθους πιστών, εκπροσώπων των τοπικών αρχών και στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ο νέος διάκονος, σύζυγος και πατέρας δύο παιδιών, θα συνεχίσει να υπηρετεί κανονικά στην ΕΛ.ΑΣ., ενώ παράλληλα θα διακονεί την τοπική Εκκλησία ως άμισθος κληρικός. Μέχρι σήμερα υπηρετούσε στον ίδιο ναό από το αναλόγιο, ως πρωτοψάλτης.
Κατά την τελετή, τη «συμμαρτυρία» ανέγνωσε ο πνευματικός του και πρωτοσύγκελλος της Μητρόπολης, πανοσιολογιώτατος αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Θεοδωρίδης.
Στην αντιφώνησή του, σύμφωνα με το romfea.gr, ο Γιώργος Ποιμενίδης αναφέρθηκε στη διπλή αποστολή που καλείται πλέον να υπηρετήσει, τονίζοντας ότι η πολυετής παρουσία του στην Ελληνική Αστυνομία τον έφερε καθημερινά κοντά στον ανθρώπινο πόνο και στις δυσκολίες.
«Ο Θεός με αξίωσε να υπηρετώ στην Ελληνική Αστυνομία, σε ένα λειτούργημα που με έφερε κοντά στις ανάγκες, στις αγωνίες και στις δυσκολίες των ανθρώπων. Η καθημερινή αυτή διακονία με δίδαξε ότι ο άνθρωπος έχει ανάγκη όχι μόνο από ασφάλεια αλλά και από αγάπη, ελπίδα και πίστη στον Θεό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο Μητροπολίτης Βαρθολομαίος υπογράμμισε ότι η χειροτονία δείχνει πως η κλήση του Θεού προς τον άνθρωπο μπορεί να αναδειχθεί μέσα στην καθημερινότητα, τα επαγγέλματα και τις ευθύνες του κόσμου.
Ο ίδιος προέτρεψε τον νέο διάκονο να πορευθεί με αγάπη, ταπείνωση και διάθεση προσφοράς προς κάθε άνθρωπο.
Στο τέλος της χειροτονίας, το εκκλησίασμα αναφώνησε το καθιερωμένο «Άξιος», παρουσία, μεταξύ άλλων, του δημάρχου Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη, του Αστυνομικού Διευθυντή Δημήτρη Ντέντα, καθώς και αξιωματικών και στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας.






