Λαμπερή τελετή στο Ρέθυμνο: Επίτιμος Δημότης ο Νίκος Σταμπολίδης – Όλο το παρασκήνιο και οι υψηλοί προσκεκλημένοι
Λαμπερή τελετή στο Ρέθυμνο: Επίτιμος Δημότης ο Νίκος Σταμπολίδης – Όλο το παρασκήνιο και οι υψηλοί προσκεκλημένοι

Λαμπερή τελετή στο Ρέθυμνο: Επίτιμος Δημότης ο Νίκος Σταμπολίδης – Όλο το παρασκήνιο και οι υψηλοί προσκεκλημένοι

Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική τελετή, ο Δήμος Ρεθύμνης ανακήρυξε Επίτιμο Δημότη τον Ομότιμο Καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, Νικόλαο Σταμπολίδη, τιμώντας την πολυετή προσφορά του στον ελληνικό πολιτισμό, την επιστήμη και το Ρέθυμνο.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα «Παντελής Πρεβελάκης» του Ωδείου της Παλιάς Πόλης, παρουσία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ.κ. Ευγενίου, του Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.κ. Προδρόμου, της τέως Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη – Βαρδινογιάννη, των βουλευτών Ρεθύμνου Γιάννη Κεφαλογιάννη και Μανόλη Χνάρη, του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας, φορέων και πλήθους πολιτών.

Η τελετή άρχισε με την ανάγνωση του σχετικού ψηφίσματος του Δημοτικού Συμβουλίου από τον πρόεδρό του, Νικόλαο Αγριμάκη, ενώ ακολούθησε η ομιλία του δημάρχου Ρεθύμνης Γιώργη Μαρινάκη, ο οποίος εξήρε το έργο και την προσωπικότητα του τιμώμενου.

«Στο πρόσωπό σας τιμούμε τον επιστήμονα της αριστείας, τον δάσκαλο της γνώσης, τον άνθρωπο του ήθους, τον πνευματικό δημιουργό και τον οραματιστή. Πάνω απ' όλα, τιμούμε έναν άνθρωπο που αγάπησε βαθιά το Ρέθυμνο και το υπηρέτησε χωρίς ποτέ να ζητήσει ανταλλάγματα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος, επισημαίνοντας ότι το αποτύπωμα του Νίκου Σταμπολίδη στην περιοχή είναι ανεξίτηλο.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η απονομή του παπύρου της ανακήρυξης, ενώ ο δήμαρχος παρέδωσε στον διακεκριμένο αρχαιολόγο και το Κλειδί της Πόλης.

Στην αντιφώνησή του, εμφανώς συγκινημένος, ο Νίκος Σταμπολίδης ευχαρίστησε τον Δήμο Ρεθύμνης για τη μεγάλη τιμή και αναφέρθηκε εκτενώς στο ανασκαφικό έργο στην Αρχαία Ελεύθερνα, καθώς και στη δημιουργία και λειτουργία του Μουσείου του Αρχαιολογικού Χώρου Ελεύθερνας, το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς για την πολιτιστική κληρονομιά της Κρήτης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μουσικό πρόγραμμα από τη Δημοτική Φιλαρμονική Ρεθύμνου, με την Αντιγόνη Αραμπατζόγλου στο πιάνο και τον Γιώργο Αγρυμάκη στο κλαρινέτο, οι οποίοι παρουσίασαν αγαπημένες μελωδίες από το ελληνικό και διεθνές ρεπερτόριο.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις