Συγκινήθηκε η Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας για τη μητέρα της - «Φεύγει η υπουργός όταν μπαίνω στο σπίτι»
Συγκινήθηκε η Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας για τη μητέρα της - «Φεύγει η υπουργός όταν μπαίνω στο σπίτι»

Συγκινήθηκε η Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας για τη μητέρα της – «Φεύγει η υπουργός όταν μπαίνω στο σπίτι»

Για την προσωπική της ζωή, τα δίδυμα παιδιά της, αλλά και τη μητέρα της, Ελένη Βαρδινογιάννη, μίλησε η Όλγα Κεφαλογιάννη σε τηλεοπτική της συνέντευξη, στην οποία δεν έκρυψε τη συγκίνησή της.

Η υπουργός Τουρισμού βρέθηκε καλεσμένη την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 στην εκπομπή «Spotlight» με τη Λουκία Γκάτσου, στο Kontra Channel, όπου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη μητρότητα, στο διαζύγιό της από τον Μίνωα Μάτσα και στο πώς μεγαλώνει τα παιδιά της ως μονογονέας.

Μιλώντας για τα 5χρονα δίδυμα παιδιά της, η Όλγα Κεφαλογιάννη τόνισε ότι προσπαθεί, παρά τις αυξημένες επαγγελματικές της υποχρεώσεις, να περνά ποιοτικό χρόνο μαζί τους. Όπως ανέφερε, οι μικρές αποδράσεις εντός Ελλάδας αποτελούν έναν τρόπο να μοιράζεται μαζί τους εμπειρίες και νέες εικόνες.

Η ίδια σημείωσε ότι έχει ταξιδέψει με τα παιδιά της σε διάφορα μέρη της χώρας, από τον Μυστρά και τα Γιάννενα μέχρι το Ναύπλιο, την Κρήτη, την Πάτμο, την Ύδρα και την Κέρκυρα, υπογραμμίζοντας ότι αγαπά την Ελλάδα και επιλέγει οι οικογενειακές αποδράσεις να γίνονται εντός της χώρας.

Αναφερόμενη στην καθημερινότητα με τα παιδιά της, είπε ότι απολαμβάνει να παίζει μαζί τους, να κάνουν παζλ, επιτραπέζια και καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Όπως εξήγησε, όταν επιστρέφει στο σπίτι, φροντίζει πρώτα να αλλάζει ρούχα και να αφήνει πίσω της τον πιο αυστηρό επαγγελματικό ρόλο.

Για το γεγονός ότι μεγαλώνει τα παιδιά της ως μονογονέας, η υπουργός Τουρισμού παραδέχθηκε ότι πρόκειται για μια επιπλέον δυσκολία, σημειώνοντας πως κάθε εργαζόμενη μητέρα καλείται να ανταποκριθεί σε πολλούς ρόλους. Τόνισε, ωστόσο, ότι η στήριξη, η βοήθεια και η καλή συνεννόηση μεταξύ των γονέων είναι καθοριστικές, πάντα προς όφελος των παιδιών.

Σε ερώτηση για το αν αντιμετώπισε το διαζύγιό της ως αποτυχία, η Όλγα Κεφαλογιάννη απάντησε ότι δεν θεωρεί βοηθητικό να μπαίνουν τέτοιες «ταμπέλες». Όπως είπε, μπορεί ένα οικογενειακό περιβάλλον να μην εξελιχθεί όπως είχε αρχικά φανταστεί κάποιος, όμως το ζητούμενο είναι να δημιουργηθεί με άλλον τρόπο μια προστατευτική και σταθερή συνθήκη για τα παιδιά.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που αναφέρθηκε στη μητέρα της, Ελένη Βαρδινογιάννη, λέγοντας ότι αποτελεί το πρόσωπο που τη διαμόρφωσε εσωτερικά και στάθηκε δίπλα της σε όλα τα βήματα της ζωής της, ως στήριγμα και σημείο αναφοράς.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη μίλησε επίσης για τη γιαγιά της, Χρυσή Βαρδινογιάννη, και την επιρροή που είχε στη στάση ζωής της, ενώ εξήγησε ότι επέλεξε να πάρει και το επώνυμο Βαρδινογιάννη για να τιμήσει την οικογένειά της.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Ελλάδα - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις