Στην Αρχιεπισκοπή Κρήτης η Σοφία Ζαχαράκη – Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Ευγένιο
Την υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, υποδέχθηκε σήμερα στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θερμό κλίμα και είχε τόσο εθιμοτυπικό όσο και ουσιαστικό χαρακτήρα, με επίκεντρο ζητήματα παιδείας, πολιτισμού και κοινωνικής συνοχής.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης και η υπουργός αντάλλαξαν απόψεις για τον διαχρονικό ρόλο της Εκκλησίας της Κρήτης στην πνευματική καλλιέργεια, την εκπαίδευση και τη διατήρηση της ιστορικής και πολιτιστικής ταυτότητας του τόπου.
Παράλληλα, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα και τη σημασία της συνεργασίας Εκκλησίας και Πολιτείας.
Ο κ.κ. Ευγένιος ευχήθηκε στην κ. Ζαχαράκη υγεία και επιτυχία στο έργο της, υπογραμμίζοντας ότι η διαρκής συνεργασία των δύο πλευρών αποτελεί σημαντικό εφόδιο για την προαγωγή της παιδείας και των αξιών της ελληνικής κοινωνίας.
Ως αναμνηστικό της επίσκεψης, ο Αρχιεπίσκοπος προσέφερε στην υπουργό την έκδοση «Μηνάς ο Μεγαλομάρτυς» του μακαριστού Θεοχάρη Δετοράκη, ένα επιστημονικό έργο αφιερωμένο στον Άγιο Μηνά, προστάτη και πολιούχο του Ηρακλείου.






