Τραγωδία: 29χρονη μητέρα έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και «έσβησε» από ακατάσχετη αιμορραγία
Νέα τραγωδία καταγράφηκε στη Λιβαδειά, όπου μια 29χρονη μητέρα έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό, λίγα μόλις 24ωρα μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού Μάγδας Πασβούρη στη Μυτιλήνη, επίσης έπειτα από επιπλοκές στη γέννα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η 29χρονη έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της, καθώς ήταν ήδη μητέρα ενός 8χρονου αγοριού. Ωστόσο, μετά τον τοκετό παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία.
Η νεαρή μητέρα υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Θριάσιο Νοσοκομείο, όπου τελικά κατέληξε, έπειτα από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν κατά τη διαδικασία του τοκετού.
Φίλη της 29χρονης ανέφερε ότι η εγκυμοσύνη της δεν είχε παρουσιάσει προβλήματα και ότι η ίδια ετοιμαζόταν να γεννήσει φυσιολογικά. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε ο θάνατός της διερευνώνται, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο ιατρικών ευθυνών.
Η νέα αυτή απώλεια έρχεται σε βαρύ κλίμα, μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού Μάγδας Πασβούρη στη Μυτιλήνη, η οποία έχασε τη ζωή της κατά τη διάρκεια του τοκετού, αφήνοντας πίσω της το νεογέννητο παιδί της.
Η είδηση του θανάτου της 36χρονης είχε προκαλέσει βαθιά θλίψη στη Λέσβο, καθώς η Μάγδα Πασβούρη ήταν γιατρός στη Μονάδα Επειγόντων Περιστατικών του Βοστάνειου Νοσοκομείου και ιδιαίτερα αγαπητή στην τοπική κοινωνία.
Άνθρωποι που τη γνώριζαν μιλούν για μια επιστήμονα με ήθος, ανθρωπιά και αφοσίωση στους ασθενείς της. Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία του Νίκου Σερεσλή, ο οποίος ανέφερε ότι η 36χρονη γιατρός τού είχε σώσει τη ζωή, όταν τον Ιανουάριο του 2024 διέγνωσε εγκαίρως σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα.
Όπως περιέγραψε, είχε μεταβεί στα Επείγοντα του Βοστάνειου με πόνο στο στέρνο και στη μέση. Αν και οι πρώτες εξετάσεις δεν έδειχναν κάτι ανησυχητικό, η Μάγδα Πασβούρη ζήτησε να γίνει και εξέταση τροπονίνης, από την οποία προέκυψε ότι είχε υποστεί έμφραγμα.
«Με κράτησαν αμέσως για νοσηλεία, μου τοποθέτησαν stent και πιστεύω πως μου έσωσε τη ζωή», ανέφερε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας τη βαθιά ευγνωμοσύνη του για τη γιατρό.
Για την απώλεια της 36χρονης μίλησε και ο Προκόπης Σινάνης, ο οποίος έκανε λόγο για έναν εξαιρετικό άνθρωπο και επιστήμονα. Όπως είπε, «δεν υπήρχε περίπτωση να επισκεφτεί κάποιος το νοσοκομείο και να φύγει δυσαρεστημένος», σημειώνοντας ότι όσοι τη γνώριζαν είναι συντετριμμένοι.
Οι δύο τραγικές απώλειες μέσα σε λίγες ημέρες έχουν προκαλέσει έντονη συγκίνηση, ενώ οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τις συνθήκες του περιστατικού στη Λιβαδειά.






