«Μια Αγκαλιά για τον Μάνο»: Κωνσταντίνος Αργυρός και Δήμος Αναστασιάδης «βούλιαξαν» το Στάδιο Χανίων για καλό σκοπό
«Μια Αγκαλιά για τον Μάνο»: Κωνσταντίνος Αργυρός και Δήμος Αναστασιάδης «βούλιαξαν» το Στάδιο Χανίων για καλό σκοπό

«Μια Αγκαλιά για τον Μάνο»: Κωνσταντίνος Αργυρός και Δήμος Αναστασιάδης «βούλιαξαν» το Στάδιο Χανίων για καλό σκοπό

Μήνυμα στήριξης και ανθρωπιάς έστειλαν το βράδυ της Δευτέρας, 22 Ιουνίου 2026, τα Χανιά, μέσα από τη μεγάλη φιλανθρωπική συναυλία με σύνθημα «Μια Αγκαλιά για τον Μάνο».

Στο Εθνικό Στάδιο Χανίων, ο Κωνσταντίνος Αργυρός και ο Δήμος Αναστασιάδης ένωσαν τις φωνές τους για έναν 17χρονο που δίνει τη δική του δύσκολη μάχη με ιδιαίτερα επιθετική μορφή καρκίνου.

Η συναυλία διοργανώθηκε με φιλανθρωπικό χαρακτήρα, έπειτα από πρωτοβουλία του Δήμου Χανίων και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χανίων, με τον Κωνσταντίνο Αργυρό να ανταποκρίνεται άμεσα στο κάλεσμα και να στηρίζει έμπρακτα τον σκοπό.

Στη σκηνή ανέβηκαν, εκτός από τους δύο γνωστούς καλλιτέχνες, και μουσικοί από την Κρήτη, συμβάλλοντας στη μεγάλη βραδιά προσφοράς. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που προβλήθηκε μήνυμα του 17χρονου Μάνου, ο οποίος παρακολούθησε τη συναυλία μέσω κινητού τηλεφώνου.

Ο νεαρός, μετά τις χημειοθεραπείες στην Ελλάδα, βρίσκεται πλέον σε εξειδικευμένο νοσοκομείο στις ΗΠΑ, όπου συνεχίζει τη θεραπεία του. Όλα τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν για την κάλυψη του κόστους νοσηλείας του.

Η μαζική παρουσία του κόσμου στο Εθνικό Στάδιο Χανίων ανέδειξε τη δύναμη της αλληλεγγύης, με τη μουσική να γίνεται γέφυρα προσφοράς και ελπίδας για τον 17χρονο Μάνο και την οικογένειά του.

Δείτε βίντεο ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις