Μάρω Κοντού: Έκλεισε τα 92 της χρόνια στο νοσοκομείο «Αττικόν» – Η μάχη για την αποκατάσταση μετά την πτώση
Μάρω Κοντού: Έκλεισε τα 92 της χρόνια στο νοσοκομείο «Αττικόν» – Η μάχη για την αποκατάσταση μετά την πτώση

Μάρω Κοντού: Έκλεισε τα 92 της χρόνια στο νοσοκομείο «Αττικόν» – Η μάχη για την αποκατάσταση μετά την πτώση

Στο νοσοκομείο «Αττικόν» παραμένει η Μάρω Κοντού, με τους γιατρούς να παρακολουθούν καθημερινά την πορεία της υγείας της.

Η αγαπημένη ηθοποιός νοσηλεύεται σε δωμάτιο του Καρδιολογικού Τμήματος και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει κριθεί απαραίτητη κάποια χειρουργική επέμβαση.

Η Μάρω Κοντού τραυματίστηκε στο ισχίο έπειτα από πτώση, ενώ σύμφωνα με όσα μετέδωσε η εκπομπή «Super Katerina», οι γιατροί παρακολουθούν και ορισμένα επιπλέον ζητήματα υγείας.

Η ηθοποιός συμπλήρωσε την Κυριακή 21 Ιουνίου τα 92 της χρόνια, με τα γενέθλιά της να τη βρίσκουν στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει την προσπάθεια για την αποκατάστασή της.

Η ανάρρωση εκτιμάται ότι θα χρειαστεί χρόνο, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί το εξιτήριό της. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές, καθώς καλύπτονται από το ιατρικό απόρρητο.

Σε επικοινωνία που είχε προ ημερών με το Mega, η Μάρω Κοντού θέλησε να διευκρινίσει ότι γλίστρησε, έπεσε και χτύπησε το πόδι της. Όπως ανέφερε, έχει κάκωση στο αριστερό ισχίο, ενώ έχει υποστεί και κάταγμα σε πλευρό στο ύψος του πνεύμονα.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Ελλάδα - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις