Εφαρμογή στο κινητό για τσεκάπ
Ειδοποίηση για το απαραίτητο ετήσιο τσεκάπ, το ψηφιακό βιβλιάριο του παιδιού, πρόσβαση σε διαγνωστικές εξετάσεις και τηλεσυμβουλευτική θα περιλαμβάνει η νέα εφαρμογή «MyHealth».
Για την τελική μορφή που θα έχει η συγκεκριμένη εφαρμογή συνεργάζονται ήδη τα υπουργεία Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Το πρώτο βήμα έγινε με την άυλη συνταγογράφηση, ενώ σε συνεχείς συσκέψεις οι αρμόδιοι επιτελείς των δύο υπουργείων συνεργάζονται για να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες προκειμένου να εξυπηρετούνται ευκολότερα και ταχύτερα οι πολίτες. Παράλληλα, εκτιμάται ότι με τη λειτουργία του «MyHealth» θα αποσυμφορηθούν τα Κέντρα Υγείας και τα νοσοκομεία.
Στόχος των δύο υπουργείων είναι μέσα στους επόμενους δύο με τρεις μήνες να κλείνονται μέσα από ειδική πλατφόρμα και όλα τα ραντεβού για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Η εφαρμογή αρχικά θα αφορά τα Κέντρα Υγείας. Στο ίδιο χρονικό διάστημα αναμένεται να ψηφιοποιηθούν το βιβλιάριο υγείας του παιδιού, το δελτίο υγείας του μαθητή και η κάρτα υγείας του αθλητή.
Στον ατομικό ιατρικό φάκελο των πολιτών θα μπορούν να ενταχθούν οι ακτινογραφίες και οι άλλες διαγνωστικές εξετάσεις από όλα τα διαγνωστικά κέντρα της χώρας. Αυτό θα γίνεται μέσω μιας ειδικής εφαρμογής η οποία θα οδηγεί τον χρήστη στο διαγνωστικό κέντρο που τον ενδιαφέρει, όπως αναφέρει το in.gr.
Ηλεκτρονικός φάκελος
Οπως ήδη έχει ανακοινωθεί από τον περασμένο Αύγουστο, η ειδική εφαρμογή «MyHealth», η οποία θα βρίσκεται στο gov.gr και στα κινητά τηλέφωνα των πολιτών, θα έχει ως στόχο να συγκεντρώσει όλο το ιατρικό ιστορικό των πολιτών και να το κάνει διαθέσιμο για τους ίδιους τους πολίτες. Στον Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας κάθε πολίτης θα μπορεί να έχει πρόσβαση στις συνταγογραφήσεις που τον αφορούν και στο ιστορικό της υγείας του.
Οι πολίτες θα μπορούν να εισέλθουν στην εφαρμογή μέσω του gov.gr ή μέσω των κινητών τους τηλεφώνων με τους κωδικούς του Taxisnet. Απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, θα είναι να είναι εγγεγραμμένοι στην άυλη συνταγογράφηση, η οποία αποτέλεσε όλο το προηγούμενο διάστημα και τη βάση της επιτυχίας της εμβολιαστικής διαδικασίας.
Κάπως έτσι, για παράδειγμα, όταν θα λειτουργήσει η εφαρμογή, κάθε πολίτης θα μπορεί να λαμβάνει έως και ειδοποιήσεις για τα ιατρικά ραντεβού που έχει προγραμματισμένα, καθώς και για τις συνταγές που χρεώνονται στον ΑΜΚΑ του, μηδενίζοντας έτσι μια «βιομηχανία» συνταγογραφήσεων που είχε στηθεί εδώ και πολλά χρόνια.
Επιπλέον, η υποδομή της εφαρμογής έχει ήδη προβλέψει την εμφάνιση και των ιατρικών βεβαιώσεων. Οι ασφαλισμένοι θα μπορούν, παράλληλα, μέσω του «MyHealth» να έχουν πρόσβαση και σε εξετάσεις ή φάρμακα που αφορούν προστατευόμενα μέλη της οικογένειάς τους που δεν έχουν δική τους ασφάλιση.
Τέλος, στόχος της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι οι πολίτες, χωρίς να επιβαρύνονται με «χαρτούρα», να έχουν άμεση πρόσβαση στο πλήρες ιατρικό ιστορικό τους ανά πάσα ώρα και στιγμή και βάσει αυτού να προγραμματίζουν και οι ίδιοι τις ενέργειες που θέλουν να κάνουν και αφορούν την υγεία τους. Μέχρι πρότινος αυτά τα δεδομένα ήταν διαθέσιμα μόνο στους ιατρούς.