Από «ταξίδι ζωής» σε εφιάλτη: Ζευγάρι ξόδεψε 22.000 δολάρια για κρουαζιέρα στην Ευρώπη και κατέληξε με βρογχίτιδα

Αυτό που θα έπρεπε να είναι η απόλυτη ταξιδιωτική εμπειρία μετατράπηκε σε μια οδυνηρή περιπέτεια για τον 78χρονο Τζον και τη 77χρονη Ρόζμαρι Κάασα. Το ζευγάρι από τις ΗΠΑ ξόδεψε 22.000 δολάρια για μια πολυτελή ευρωπαϊκή κρουαζιέρα 15 ημερών με τη Viking River Cruises, ελπίζοντας να ζήσει αξέχαστες στιγμές μετά την ανάρρωση του Τζον από σοβαρό πρόβλημα υγείας. Αντί γι’ αυτό, βρέθηκαν αντιμέτωποι με δυσλειτουργίες, κακουχίες και τελικά σοβαρά προβλήματα υγείας.
Η αρχή των προβλημάτων έγινε όταν το κλιματιστικό στο πλοίο τέθηκε εκτός λειτουργίας εν μέσω καύσωνα. Οι επιβάτες αναγκάζονταν να μένουν σε καμπίνες με υψηλές θερμοκρασίες και κλειστές πόρτες, ώστε να μην εισέρχονται έντομα, γεγονός που έκανε την ατμόσφαιρα αποπνικτική.
Μετά από πέντε ημέρες ταξιδιού, η στάθμη του νερού ανάγκασε τη Viking να μεταφέρει τους επιβάτες σε άλλο πλοίο. Ωστόσο, και εκεί το κλιματιστικό δεν λειτουργούσε σωστά, ενώ στην καμπίνα των Κάασα υπήρχαν και σημάδια διαρροής. Η ένταση κορυφώθηκε όταν το ζευγάρι ζήτησε εξηγήσεις από τον καπετάνιο. «Έπρεπε να συγκρατήσω τη Ρόζμαρι», περιέγραψε ο Τζον, ενώ η σύζυγός του δήλωσε: «Δεν ήμουν χαρούμενη και δεν είχα τελειώσει αυτά που είχα να πω».
Η κατάσταση εξελίχθηκε σε πραγματικό εφιάλτη όταν οι δύο τους, μαζί με άλλους επιβάτες, αρρώστησαν βαριά, παρουσιάζοντας συμπτώματα που κατέληξαν σε βρογχίτιδα. «Δεν υπήρχε τρόπος να ξεφύγεις. Ήταν άθλιο», δήλωσε ο Τζον, περιγράφοντας το ταξίδι.
Με την επιστροφή τους στις ΗΠΑ, οι Κάασα προχώρησαν σε επίσημη καταγγελία προς τη διοίκηση της εταιρείας. Η αρχική απάντηση που έλαβαν ήταν μια έκπτωση 1.000 δολαρίων για μελλοντική κρουαζιέρα – πρόταση που χαρακτήρισαν «προσβλητική». Μετά την παρέμβαση του αμερικανικού δικτύου WSB-TV, η Viking φέρεται να κατέθεσε νέα πρόταση συμβιβασμού, υπό τον όρο υπογραφής συμφωνίας εμπιστευτικότητας, χωρίς να δοθούν λεπτομέρειες για το ύψος της αποζημίωσης.
Παρά τη διευθέτηση, το ζευγάρι δηλώνει πικραμένο από τον τρόπο που η εταιρεία χειρίστηκε την υπόθεση. «Δεν είμαι απλώς θυμωμένος. Είμαι βαθιά απογοητευμένος», κατέληξε ο Τζον.

