Ηράκλειο: Νομικές ενέργειες εναντίον ξενοδοχείου στη Χερσόνησο ετοιμάζουν τουρίστες – Είχαν ασθενήσει με λεγεωνέλλα

Δύο γυναίκες από το Ηνωμένο Βασίλειο νοσηλεύτηκαν με σοβαρά προβλήματα υγείας μετά από διακοπές στη Χερσόνησο. Η easyJet Holidays απομάκρυνε προληπτικά το ξενοδοχείο από το δίκτυό της, ενώ η Hudgell Solicitors εξετάζει πιθανή σύνδεση με τον χώρο διαμονής
Η νομική εταιρεία Hudgell Solicitors έχει λάβει εντολή να εκπροσωπήσει δύο Βρετανίδες που αρρώστησαν σοβαρά από τη νόσο των Λεγεωνάριων ενώ έκαναν διακοπές στην Κρήτη αυτό το καλοκαίρι.
Η Hudgell Solicitors, όπως γράφουν βρετανικά μέσα, εκπροσωπεί την Donna Jobling, 57 ετών, η οποία νοσηλεύθηκε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο για δύο εβδομάδες μετά την ασθένειά της στις διακοπές τον Ιούνιο.
Μεταφέρθηκε αεροπορικώς στο Ηνωμένο Βασίλειο τον περασμένο μήνα και νοσηλεύθηκε στο Hull Royal Infirmary, όπου διαγνώστηκε με σύνδρομο Guillain-Barré (GBS), μια σπάνια αλλά σοβαρή αυτοάνοση διαταραχή όπου το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος επιτίθεται λανθασμένα στα νεύρα.
Ο σύζυγός της έχει ενημερωθεί ότι αντιμετωπίζει μια περίοδο ανάρρωσης έξι έως 12 μηνών και ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να διαρκέσει ακόμη περισσότερο, δήλωσε η νομική εταιρία.
Η εταιρία εκπροσωπεί επίσης μια ανώνυμη 43χρονη γυναίκα από τη Νότια Ουαλία που αρρώστησε τον Μάιο.
Και οι δύο γυναίκες έμειναν στο ξενοδοχείο στην Χερσόνησο, με πακέτα της EasyJet.
Η ανώτερη σύμβουλος της Hudgel Solicitors, Anne Thomson, δήλωσε ότι «δεν πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι το ξενοδοχείο στη Χερσόνησο είναι η πηγή της λοίμωξης», αλλά είπε: «Αυτές είναι σημαντικές περαιτέρω πληροφορίες για την υποστήριξη της συνεχιζόμενης έρευνάς μας.
Έχουμε τώρα λογαριασμούς από πρώτο χέρι από τους πελάτες μας και την επιβεβαίωση του Δικτύου Επιτήρησης της Ευρωπαϊκής Αρχής για δύο ξεχωριστά αναφερόμενα κρούσματα ανθρώπων που είχαν μείνει στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο λίγο πριν διαγνωστούν».
Αν και δεν υπάρχει επιβεβαίωση ότι το ξενοδοχείο είναι η πηγή της μόλυνσης, η easyJet Holidays, έχουν κάνει το προληπτικό βήμα να απομακρύνουν το ξενοδοχείο από το δίκτυο της.
Η easyJet Holidays επικοινώνησε επίσης με πελάτες που διέμεναν ήδη στο ξενοδοχείο, ή επρόκειτο να ταξιδέψουν τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, για να παρέχουν εναλλακτικές επιλογές διακοπών.
Έστειλε επίσης επικοινωνίες σε όλους τους πελάτες που έμειναν στο ξενοδοχείο και επέστρεψαν στο σπίτι τους 21 ημέρες πριν ενημερωθεί για την υπόθεση, επιβεβαιώνοντας την καθοδήγηση UKHSA και NHS.
Η easyJet Holidays δήλωσε: «Λυπούμαστε πραγματικά που ακούμε ότι η κα. Jobling παραμένει κλινήρης. Η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών μας αποτελεί προτεραιότητα. Δεδομένου ότι αυτή είναι τώρα μια συνεχιζόμενη νομική υπόθεση, θα ήταν ανάρμοστο για εμάς να σχολιάσουμε περαιτέρω”.

