ASKOMET ΑΦΟΙ ΑΣΚΟΞΥΛΑΚΗ Α.Ε
Η KFC παρουσίασε οδοντόκρεμα με γεύση... τηγανητό κοτόπουλο – Εξαντλήθηκε μέσα σε δύο ημέρες!

Η KFC παρουσίασε οδοντόκρεμα με γεύση… τηγανητό κοτόπουλο – Εξαντλήθηκε μέσα σε δύο ημέρες!

Μια τολμηρή συνεργασία με την Hismile έφερε τις θρυλικές γεύσεις της KFC στο μπάνιο σας – και οι φανς την «εξαφάνισαν».

Σε μια απρόσμενη συνεργασία, η γνωστή αλυσίδα fast food KFC και η εταιρεία στοματικής υγιεινής Hismile λάνσαραν πρόσφατα στην αγορά μια πρωτότυπη οδοντόκρεμα με γεύση εμπνευσμένη από την κλασική συνταγή τηγανητού κοτόπουλου της KFC. Το προϊόν βασίστηκε στα «11 βότανα και μπαχαρικά» που αποτελούν το σήμα κατατεθέν της αμερικανικής αλυσίδας και ήταν διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.

Η ανακοίνωση της KFC ανέφερε ότι η συγκεκριμένη οδοντόκρεμα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, «σαν να δαγκώνεις ένα ζουμερό κομμάτι από Original Recipe κοτόπουλο, αφήνοντας ταυτόχρονα το στόμα φρέσκο και καθαρό». Η κυκλοφορία του προϊόντος έγινε αποκλειστικά από το επίσημο e-shop της Hismile, έναντι 13 δολαρίων.

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η ανταπόκριση του κοινού

Μέσα σε μόλις 48 ώρες από την κυκλοφορία, η ειδική αυτή έκδοση εξαντλήθηκε, δημιουργώντας έντονη συζήτηση στα social media. Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Hismile, Koban Jones, ανέφερε ότι πρόκειται για «μία από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες περιορισμένης παραγωγής που έχουμε πραγματοποιήσει ποτέ». Όπως πρόσθεσε, «το στοιχείο της έκπληξης και η αντισυμβατική προσέγγιση προσέλκυσαν τεράστιο ενδιαφέρον και έφεραν πρωτοφανή ανταπόκριση».

Χωρίς φθόριο αλλά με υποσχέσεις για καθαριότητα και φροντίδα

Η σύνθεση της οδοντόκρεμας είναι χωρίς φθόριο, ενώ – σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή – προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη για την υγεία του στόματος, πέρα από τη γευστική εμπειρία. Η πρωτοτυπία της ιδέας, σε συνδυασμό με την αναγνωρισιμότητα των δύο εταιρειών, φαίνεται πως οδήγησε σε μια εμπορική επιτυχία που πλέον αναμένεται να συνεχιστεί με νέα παρτίδα.

Πότε επιστρέφει η… γευστική οδοντόκρεμα;

Η Hismile δεν έχει ανακοινώσει ακόμη πότε θα είναι διαθέσιμη η επόμενη παρτίδα, ωστόσο όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να εγγραφούν στη λίστα αναμονής στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Το ενδιαφέρον για προϊόντα που σπάνε τα καθιερωμένα, φαίνεται να αυξάνεται διαρκώς, και η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της τάσης.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κόσμος - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις