Καταγγελία για το Κέντρο Υγείας Μοιρών: «Απαράδεκτη εξυπηρέτηση – Δεν έχω πάρει φάρμακα εδώ και 2 μήνες»

Την αγανάκτησή της για την αντιμετώπιση που έλαβε από το Κέντρο Υγείας Μοιρών εκφράζει μέσω επιστολής της η κα Ελένη Φραγκιαδάκη-Χαριτάκη, τονίζοντας πως επί δύο μήνες προσπαθεί να επικοινωνήσει με τον προσωπικό της γιατρό για συνταγογράφηση φαρμάκων, χωρίς αποτέλεσμα.
Η αναγνώστρια της σελίδας «Δια-SOS-τε-τη Μεσαρά» καταγγέλλει μεταξύ άλλων πως, παρότι εργάζεται καθημερινά από το πρωί μέχρι το βράδυ και δεν μπορεί να επισκεφθεί το Κέντρο Υγείας, η επικοινωνία της με τη γραμματεία αποδείχθηκε ατελέσφορη, με αλλεπάλληλες υποσχέσεις και… αναμονές που ποτέ δεν οδήγησαν σε λύση.
Μάλιστα, όπως σημειώνει, αναγκάστηκε τελικά να απευθυνθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας για να εξυπηρετηθεί, ενώ αφήνει αιχμές για αδιαφορία και απαξίωση, τονίζοντας πως ο γιατρός της τής είχε ξεκαθαρίσει ότι μπορεί να εξυπηρετείται τηλεφωνικά.
Η επιστολή της έχει ως εξής: «Καλημέρα σας.
Θα ήθελα να εκφράσω παράπονα για το Κέντρο Υγείας Μοιρών, για απαράδεκτη εξυπηρέτηση ή μάλλον για αποφυγή εξυπηρέτησης.
Πάνω από 2 μήνες προσπαθώ να μιλήσω με τον προσωπικό μου γιατρό για να μου γράψει φάρμακα και η γραμματεία στο Κέντρο Υγείας Μοιρών "στον κόσμο της"…
Δουλεύω κάθε μέρα, από νωρίς τα ξημερώματα μέχρι αργά το βράδυ. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορώ να πάω εκεί. Επικοινωνώ, μου λένε "απουσιάζει ο κύριος τάδε, πάρτε την τάδε ημέρα τηλέφωνο". Συνεχίζω εγώ να παίρνω τηλέφωνο άδικα. Να μου λένε "απουσιάζει,ξαναπάρτε". Την τελευταία φορά που πήρα, πριν 2 εβδομάδες, μου λένε "είναι εδώ ο γιατρός, αλλά δεν μπορεί να σου μιλήσει". Λέω "2 λεπτά θα μιλήσουμε" και αρνιόταν να μου τον δώσει. Η απάντησή της …."πάρε σε μια ώρα. Τόσο έκτακτο είναι να του μιλήσεις;". "Ναι" της λέω. "Δεν μου τον δίνετε να μιλήσω και δεν έχω πάρει φάρμακα εδώ και 2 μήνες γιατί δεν μπορώ να μιλήσω μαζί του εξαιτίας σας".
Τέλος πάντων, ξαναπαίρνω μετά από 1 ώρα τηλέφωνο στο οποίο δεν μου απάντησαν ποτέ. Αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο σε νοσοκομείο της Αθήνας όπου βρήκα κάποιον γιατρό ο οποίος με εξυπηρέτησε.
Ποιός ο λόγος να έχουμε εδώ Κέντρο Υγείας χωρίς εξυπηρέτηση; Ας το κλείσουν να ησυχάσουμε. Ενώ ο προσωπικός μου γιατρός μου έχει πει αφού δεν μπορείς να έρθεις εδώ παίρνε με τηλέφωνο για ότι χρειαστείς…..
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!».
Σας ευχαριστώ,
Φραγκιαδάκη- Χαριτάκη Ελένη.

