Τυμπάκι: Δυσαρέσκεια για τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς νερού – «Καμία αύξηση» – Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Φαιστού στο iraklionews

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Φαιστού ξεκαθαρίζει πως δεν υπήρξε αύξηση τιμών, αλλά πρόβλημα τεχνικής φύσης
Έντονη είναι η δυσαρέσκεια πολιτών στον Δήμο Φαιστού, και ειδικότερα στο Τυμπάκι μετά τη λήψη λογαριασμών νερού με σημαντικά αυξημένα ποσά. Οι διαμαρτυρίες των δημοτών είναι συνεχείς, με αρκετούς να ζητούν εξηγήσεις για το φαινόμενο.
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Φαιστού, κ. Μανώλης Ορφανούδάκης, μίλησε στο IraklioNews και εξήγησε τους λόγους που οδήγησαν στους υψηλούς λογαριασμούς, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπήρξε καμία αύξηση στις τιμές του νερού.
Όπως ανέφερε, το πρόβλημα εντοπίζεται σε παρατεταμένη περίοδο κατανάλωσης, η οποία, για κάποιους καταναλωτές, φτάνει ακόμη και τους 22 μήνες. Σύμφωνα με τον ίδιο: «Οι εκκαθαριστικοί λογαριασμοί αφορούν περίοδο 18 έως 22 μηνών. Η καθυστέρηση οφείλεται σε τεχνική αστοχία κατά τη μεταφορά δεδομένων από το παλιό στο νέο πληροφοριακό σύστημα της ΔΕΥΑ Φαιστού».
Η ανανέωση του συστήματος έγινε στο πλαίσιο μετάβασης σε ένα ψηφιακό περιβάλλον με “έξυπνα υδρόμετρα” και ηλεκτρονική τιμολόγηση, ωστόσο το μεταβατικό στάδιο έφερε καθυστερήσεις στην έκδοση λογαριασμών.
Ο κ. Ορφανούδάκης υπογράμμισε επίσης ότι:
-
Η τιμολογιακή πολιτική δεν έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
-
Η ΔΕΥΑ Φαιστού διατηρεί τις χαμηλότερες τιμές νερού σε σχέση με άλλες Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης στην Κρήτη.
-
Καμία αύξηση δεν επιβλήθηκε στις χρεώσεις.
-
Οι συνεπείς καταναλωτές επιβραβεύονται, ενώ προβλέπονται επιβαρύνσεις για υπερκατανάλωση.
Παράλληλα, η ΔΕΥΑ προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης των ποσών σε άτοκες δόσεις, με έως και τρεις μηνιαίες καταβολές, για όποιον επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 2892029445.
Η ΔΕΥΑ Φαιστού έχει ήδη προχωρήσει σε διευκολύνσεις πληρωμών, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να εξοφλήσουν τις οφειλές τους σε 1, 2, 3 ή και περισσότερες άτοκες δόσεις, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. «Κατανοούμε ότι πρόκειται για ποσά που αντιστοιχούν σε μεγάλη χρονική περίοδο, και γι’ αυτό παρέχουμε ρυθμίσεις για κάθε ενδιαφερόμενο. Όποιος δημότης θέλει να ρυθμίσει τον λογαριασμό του, μπορεί να επικοινωνήσει στο 2892029445, όπου εξειδικευμένο προσωπικό θα τον εξυπηρετήσει άμεσα», δήλωσε ο κ. Ορφανούδάκης.
Η ΔΕΥΑΦ, με βάση τα παραπάνω, τονίζει ότι καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στην τιμολογιακή πολιτική, και ότι στόχος είναι η δίκαιη και διαφανής τιμολόγηση, σε συνδυασμό με τη στήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Δεν υπάρχει πρόβλημα υδροδότησης
Ο πρόεδρος της Επιχείρησης διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει ζήτημα με την παροχή νερού στην περιοχή, τονίζοντας ότι τα προβλήματα που παρατηρούνται είναι τεχνικής φύσης και προσωρινά. «Χτίζουμε ένα νέο σύγχρονο σύστημα. Το περιστατικό στο Τυμπάκι ήταν μια εξαίρεση και αντιμετωπίζεται ήδη με πρακτικές λύσεις».
Αναλυτικά όσα είπε στο iraklionews.gr

