Κατανάλωση: Στις πρώτες θέσεις η Κρήτη και τελευταία η Αττική – Αναλυτικά στοιχεία
Κατανάλωση: Στις πρώτες θέσεις η Κρήτη και τελευταία η Αττική – Αναλυτικά στοιχεία

Κατανάλωση: Στις πρώτες θέσεις η Κρήτη και τελευταία η Αττική – Αναλυτικά στοιχεία

Ανάπτυξη περίπου 5,6% παρουσιάζει η αγορά της Κρήτης σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2024 της γεωγραφικής κατανομής κατανάλωσης σε ολόκληρη τη χώρα που αποκάλυψε στο Creta24 o Πρόεδρος του Επιστημονικού Σωματείου Logistics Νεκτάριος Κανακαράκης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τελευταία Περιφέρεια έρχεται εκείνη της Αττικής με ανάπτυξη μόλις στο 2,3%.

«Στη γεωγραφική κατανομή κατανάλωσης σε όλη τη χώρα παρατηρούμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό πως κινήθηκε η αγορά, είχαμε μια ανάπτυξη περίπου στο 3% με τζίρο στα σούπερ μάρκετ περίπου στο 7,76 δισ. ευρώ. Από τις περιφέρειες, η Κρήτη παρουσιάζει μια ανάπτυξη περίπου στο 5,6% με τελευταία την Αττική περίπου στο 2,3%», ανέφερε ο Πρόεδρος του Επιστημονικού Σωματείου Logistics.

Σύμφωνα με τον κ. Κανακαράκη η ανάπτυξη στην αγορά της Κρήτης αλλά και η δυναμική της οφείλεται κυρίως στον τουρισμό.

«Ισχύει ότι η Περιφέρεια της Κρήτης έχει μια πολύ καλύτερη ανάπτυξη και δυναμική στο κομμάτι της κατανάλωσης που αυτό αποδίδεται κυρίως στον τουρισμό αλλά και σε άλλους παράγοντες», σημείωσε.

Στις υπόλοιπες Περιφέρειες η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα παρουσιάζουν μια ανάπτυξη περίπου στο 3%, η Ήπειρος επίσης περίπου στο 3%, με την κατανάλωση να τείνει να έχει μια ελαφριά ανοδική πορεία. Ο κ. Κανακαράκης εκφράζει πάντως την εκτίμηση ότι η κατανάλωση θα συνεχίσει να κινείται κατ’ αυτόν τον τρόπο μέχρι και το τέλος του έτους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, παρουσιάζεται στασιμότητα στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, με τους καταναλωτές να προτιμούν τα τυποποιημένα τρόφιμα, γεγονός που αποδεικνύει την δυσχερή οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών, λόγω ακρίβειας.

«Έχουμε μια πολύ μικρή μείωση στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν άλλες κατηγορίες. Η κατηγορία που σημειώνει αύξηση και προτιμούν οι καταναλωτές είναι τα τυποποιημένα τρόφιμα, περίπου στο 3,5% που εκεί αποδίδεται ότι πλέον το ελληνικό νοικοκυριό βασίζεται πιο πολύ στο να απορροφήσει τρόφιμα και λιγότερο άλλες κατηγορίες, όπως είδη προσωπικής φροντίδας, είδη καθαρισμού και είδη εξοπλισμού σπιτιού που εκεί βλέπουμε μια τάση ότι η κρίση του κόστους ζωής συνεχίζεται», σημείωσε ο Πρόεδρος του Επιστημονικού Σωματείου Logistics.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ 300×185