Το Netflix φτιάχνει τώρα και ποπ κορν σε πολύ «αλμυρή» τιμή

Μετά από εκατοντάδες πετυχημένες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες το Netflix αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να κάνει πιο … διαδραστική την θέαση τους προσφέροντας στους τηλεθεατές ποπ κορν. Συγκεκριμένα αυτές τις ημέρες στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετ της Αμερικής τοποθετούνται σακουλάκια Netflix

Now Popping σε δύο γεύσεις «Cult Classic Cheddar Kettle» και «Swoonworthy Cinnamon Kettle» τα οποία παράγει για λογαριασμό της πλατφόρμας η Popcorn Indiana.

Αλμυρή τιμή

Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού δεν έμεινα ασχολίαστη η «αλμυρή» τιμή που διατίθενται τα Netflix Now Popping. Όπως αναφέρει το variety αν κάποιος αγοράσει και τις δύο γεύσεις θα ξοδέψει 9 δολάρια όταν η μηνιαία συνδρομή με διαφημίσεις στην Αμερική στοιχίζει 6,99 δολάρια. Κοινώς τα δύο σακουλάκια (σ.σ. το καθένα ζυγίζει κάτω από 250 γραμμάρια) είναι πιο ακριβό από μία απλή μηνιαία συνδρομή.

Για το Netflix δεν είναι η πρώτη φορά που δανείζει το όνομα του σε ένα σνακ. Η πρώτη κίνηση είχε γίνει με τα παγωτά Ben & Jerry’s το 2020 με την γεύση Netflix & Chilll’d (παγωτό φυστικοβούτυρο με pretzel και fudge brownies) η οποία βρίσκεται και στα ψυγεία της ομίλου (σ.σ. μαζί με τα παγωτά της ΕΒΓΑ και της Algida) στην Ελλάδα.

Στο μεσοδιάστημα είχαν υπάρξει συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ και εταιρείες τροφίμων για την παραγωγή προϊόντων με τα σήματα επιτυχημένων σειρών της πλατφόρμας όπως το Squid Game και το Stranger Things. Στο site του Netflix, και στην ελληνική του σελίδα, πωλούνται τσάγια με το σήμα του Bridgerton καθώς και ένα Hot Sauce Trio του Stranger Things.

Στρατηγική επέκτασης

Φυσικά και το Netfix δεν σκοπεύει να πλουτίσει πουλώντας ποπκορν και κάνοντας συνεργασίες για την παραγωγή τροφίμων. Το βασικό σκεπτικό είναι ότι ενδυναμώνει το σήμα του καθώς πλέον θα το βλέπουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ εκατομμύρια καταναλωτές. Η κίνηση στα τρόφιμα δεν είναι όμως η μόνη που πραγματοποιεί αυτό το διάστημα η διάσημη πλατφόρμα.

Εντύπωση προκάλεσε η επέκταση του στις κινηματογραφικές αίθουσες καθώς απέκτησε τρεις εμβληματικούς κινηματογράφους σε Νέα Υόρκη, Χόλιγουντ και Καλιφόρνια. Η κίνηση ήταν πραγματικά έκπληξη καθώς το Netflix από την δημιουργία του κρατούσε σχεδόν πεισματικά τις παραγωγές του μακριά από την μεγάλη οθόνη.

Από το 2025 σκοπεύει να επεκταθεί και στους πολυχώρους ψυχαγωγίας μέσω τον Netflix House. Τα πρώτα θα ανοίξουν σε εγκαταλελειμμένα malls σε Ντάλας και Πενσυλβάνια και πέρα από θεματικά εστιατόρια από σειρές και ταινίες της πλατφόρμας και καταστήματα με αναμνηστικά θα διαθέτουν χώρους όπου θα μπορείς να παίξεις σε παιχνίδια που έγιναν διάσημα μέσα από το Netflix όπως το Squid Game.

 

 

flash.gr

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κόσμος - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις