Δίκη Έμμας: Την Παρασκευή η απολογία του 27χρονου – Τί κατέθεσε στο δικαστήριο ο πραγματογνώμονας για το τροποποιημένο αυτοκίνητο
Δίκη Έμμας: Την Παρασκευή η απολογία του 27χρονου – Τί κατέθεσε στο δικαστήριο ο πραγματογνώμονας για το τροποποιημένο αυτοκίνητο

Δίκη Έμμας: Την Παρασκευή η απολογία του 27χρονου – Τί κατέθεσε στο δικαστήριο ο πραγματογνώμονας για το τροποποιημένο αυτοκίνητο

Αντικρούονται οι εκτιμήσεις τεχνικού συμβούλου του 27χρονου και του πραγματογνώμονα που έχει ορίσει το δικαστήριο

ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΠΑΣΧΑ 300×250

Με την κατάθεση του τεχνικού συμβούλου του 27χρονου κατηγορούμενου ολοκληρώθηκε η εξέταση μαρτύρων στη δίκη για την θανατηφόρα παράσυρση της 21χρονης Έμμας, πέρσι τον Νοέμβριο, στην Καμάρα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αντικρούοντας το πόρισμα της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του μοιραίου αυτοκινήτου προσδιορίστηκε στα 104 χλμ./ώρα, ο τεχνικός σύμβουλος ανέφερε ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ /ώρα.

Συγκεκριμένα, καταθέτοντας ως μάρτυρας υπεράσπισης, ο ίδιος ανέφερε -μεταξύ άλλων- τα εξής: «Δεν κάναμε αυτοψία, δεν εξετάσαμε εάν έγιναν επεμβάσεις στο όχημα. Σχολιάσαμε την έκθεση άλλου πραγματογνώμονα όσον αφορά την ταχύτητα. Ήταν εσφαλμένος ο μαθηματικός τύπος που εφάρμοσε ο πραγματογνώμονας. Ήταν λάθος υπολογισμός. Η ταχύτητα προκύπτει ανάλογα με τη βλάβη αλλού σταθερού σημείου. Από το χτύπημα προκύπτει ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ/ώρα. Και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο αποτέλεσμα, αναλόγως με το πού θα χτυπήσει το θύμα».

Ωστόσο, ο πραγματογνώμονας του δικαστηρίου που εξέτασε το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 27χρονος, κατέθεσε στο δικαστήριο πως τη στιγμή της παράσυρσης της άτυχης φοιτήτριας ο κατηγορούμενος έτρεχε με ταχύτητα 104 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός πως το αυτοκίνητο είχε υποβληθεί σε πολλές μετατροπές, τόσο στον κινητήρα που από 1.400 κυβικά έγινε 1.800 κυβικά και προστέθηκε σε αυτό “τούρμπο”, όσο και στο πλαίσιό του.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «οι επεμβάσεις έγιναν στο αυτοκίνητο για να τρέχει πιο γρήγορα”, ενώ απαντώντας σε ερωτήσεις της έδρας τόνισε ότι “φυσικά και είναι επικίνδυνο ένα τέτοιο όχημα, εξαιρετικά επικίνδυνο για τη κυκλοφορία. Αυξάνει πολύ γρήγορα ταχύτητα – επιτάχυνση με αποτέλεσμα να είναι ανασφαλές για την κυκλοφορία στον αστικό ιστό. Ένα τέτοιο όχημα θα μπορούσε να κυκλοφορεί σε αγώνες dragster και πίστες, όχι στον δρόμο. Δεν έχω ξανά δει τέτοιες αλλαγές σε αυτοκίνητο».

Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίζεται η δίκη για τη θανατηφόρα παράσυρση της νεαρής φοιτήτριας

Η διαδικασία, ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, θα συνεχιστεί αύριο με την απολογία του κατηγορούμενου και την πρόταση της εισαγγελέως της Έδρας. Ο 27χρονος που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας κατηγορείται για το κακούργημα της επικίνδυνη οδήγησης, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο.

Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ και protothema.gr

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Ελλάδα - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις