Το ίδιο λάθος δυο φορές...τυχαίο;
Το ίδιο λάθος δυο φορές...τυχαίο;

Το ίδιο λάθος δυο φορές…τυχαίο;

Αγανακτισμένος αναγνώστης του στέλνει επώνυμα τη δυσαρέσκειά του στο email καταγγελιών των πολιτών polites@iraklionews.gr εφιστώντας την προσοχή σε κατόχους αυτοκινήτων γνωστής μάρκας, συγκεκριμμένα λέει:

Eίμαι κάτοχος αυτοκινήτου audi και πλήρωσα τη λάθος διάγνωση των αντιπροσωπειών στις δύο μεγάλες πόλεις της Κρήτης πολύ ακριβά. Αρχικά στο κατάστημα Χανίων ακολουθώντας τη "συνταγή" του συνεργείου έκανα αντικατάσταση σε πανάκριβο ανταλλακτικό σύμφωνα με τις υποδείξεις των "ειδικών" χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα πληρώνοντας άσκοπα μεγάλο χρηματικό ποσό συν τα έξοδα της διάγνωσης. Επόμενο ήταν το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου να υφίσταται και να απευθυνθώ και στους άλλους "ειδικούς" στο Ηράκλειο (πληρώνοντας και εδώ τη διάγνωση αδρά) βγάζοντας μου ελαττωματικό ξανά το ίδιο ανταλλακτικό μετά από ενδελεχή έλεγχο από στελέχη του εν λόγω καταστήματος. Η απορία μου είναι…ήταν λάθος ή σκόπιμη η λάθος διάγνωση δυο φορές μάλιστα από τους μεγαλοκαρχαρίες της γνωστής μάρκας  προκειμένου να με γδάρουν; Το πραγματικό πρόβλημα του οχήματός μου το βρήκε ένας ασήμαντος – μη εξουσιοδοτημένος μηχανικός ο οποίος έδωσε τη λύση του προβλήματος με ελάχιστα χρήματα συγκριτικά με αυτά που ξόδεψα τσάμπα και βερεσέ και μάλιστα δύο φορές. Δημοσιεύω την πικρία μου για να προλάβω παρόμοιες καταστάσεις, οι λανθασμένες διαγνώσεις υπάρχουν και γραπτές ενώ τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του iraklionews. 

Γ.Κ.

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ 300×185