Τέλος διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια για το 80% των καταναλωτών
Τέλος διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια για το 80% των καταναλωτών

Τέλος διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια για το 80% των καταναλωτών

ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΠΑΣΧΑ 300×250

Ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν επιφέρει οι ανατιμήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.

Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών σε δείγμα 1.000 ατόμων δείχνει ότι το 66% έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ διασκέδαση, διακοπές και ταξίδια μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα για το 80% των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την έρευνα, δύο στους τρεις αναβάλουν εργασίες συντήρησης-επισκευής όχι μόνο για το σπίτι αλλά και για το αυτοκίνητο και ένα στους δύο μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη ενώ 9% του κοινού δηλώνουν ότι δεν έχουν λάβει κανένα απολύτως μέτρο.

Σύμφωνα με την έρευνα, τον τελευταίο χρόνο κυρίως από τον Ιούλιο και μετά, το κόστος αποτελεί το βασικό κριτήριο στην επιλογή των τροφίμων. Οι καταναλωτές δεν κοιτούν ποιότητα, προέλευση ή μάρκα.

Τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό των καταναλωτών, που αγόραζαν τρόφιμα με βασικό κριτήριο την χαμηλή τιμή τους κινούταν περίπου το 30%, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 60%.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3

Ακολουθήστε το Iraklionews σε Google News  και Facebook 
Οικονομία - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις