Επιτακτική η τοποθέτηση φαναριών στο κόμβο Κριτσάς

Αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων παρατηρείται τις τελευταίες εβδομάδες και στην περιοχή του Δήμου Αγίου Νικολάου αλλά και ευρύτερα στο νομό Λασιθίου, ακολουθώντας την εικόνα και στην υπόλοιπη Κρήτη.
Δύο εξ αυτών μάλιστα, σε Ελούντα και Ιεράπετρα, εξελίχθηκαν σε δυστυχήματα με ακόμη δύο νέους ανθρώπους να αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο.
Ο προβληματισμός εντείνεται με τα στοιχεία που καταγράφονται σε όλη την Κρήτη και καταδεικνύουν το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει στο νησί και αφορά όχι μόνο το κακής ποιότητας ή κακοσυντηρημένο οδικό δίκτυο αλλά και την οδηγική συμπεριφορά με κυριότερη αιτία την χρήση αλκοόλ ή την παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ο πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α) Γιάννης Λιονάκης μιλώντας στην ΑΝΑΤΟΛΗ έκανε λόγο και για την επικείμενη (μέχρι και το τέλος του 2022) τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών (φαναριών) στον κόμβο της Κριτσάς λέγοντας πως «τα φανάρια αυτά θα έπρεπε να έχουν μπει από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του εν λόγω κόμβου, μία εβδομάδα μετά τη λειτουργία του είχα επισημάνει ότι το θέμα αυτό πρέπει να λυθεί».

Απαντώντας σε όσους διαφωνούν με την τοποθέτηση των φαναριών, ο κ. Λιονάκης αναφέρει πως «δεν υπήρχαν και δεν υπάρχουν άλλες λύσεις, δεν μπορεί να μπει κυκλικός κόμβος (roundabout), δεν έχουμε τέτοια κουλτούρα ενώ μιλάμε και για ανισόπεδο κόμβο. Μέχρι να γίνει αυτό που πρέπει να γίνει, τα φανάρια είναι η μόνη λύση και άργησε να δοθεί. Είναι αγαθή τύχη ότι μέχρι τώρα δεν έχουμε δυστύχημα στον κόμβο αυτόν».

Τα έργα στο τμήμα Άγιος-Νεάπολη

Ο ίδιος προβληματίζεται δε όπως λέει για το ποια θα είναι η εναλλακτική οδός κίνησης των οχημάτων για το διάστημα το οποίο θα διαρκέσουν τα έργα στο τμήμα Άγιος Νικόλαος-Νεάπολη.

«Το θέμα θέλει πολύ μεγάλη προσοχή και ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, εάν η εναλλακτική όδευση που θα επιλεγεί είναι αυτή που θα περνά από τα χωριά (τις Λίμνες, κλπ) ο δρόμος είναι πάρα πολύ στενός».

Καλό θα ήταν, όπως τονίζει, «να γίνει συζήτηση με τον εργολάβο για να προχωρήσει τουλάχιστον μία διαγράμμιση ενόψει χειμώνα, κλπ».

Αλλά και να παρθούν αποφάσεις «για λύσεις μακρόπνοες και ουσιαστικότερες στο θέμα της εναλλακτικής όδευσης», δεδομένου ότι οι εργασίες θα διαρκέσουν (όπως εκτιμάται και έχει εξαγγελθεί) περί τα 3 χρόνια για να παραδοθεί έτοιμο το εν λόγω κομμάτι.

Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις